44 Reacties

één maand geleden

Reactie op deniesvw

Ik krijg het nu voor de 3e vanwege een 3e keizersnede. Ik voelde meer van ...
Mijn ruggenprik werkte uiteindelijk maar 1u en nadien niet meer. Ik was ook maar verdoofd aan 1 kant, ze zeiden dat de anesthesist wss wat meer naar 1 kant had geprikt ofso. Bon, als het nodig is probeer ik het deze keer wel weer.

één maand geleden

Ik heb bij 3cm een ruggenprik gekregen, omdat op was en anders geen energie overhield om te persen. Het zetten was zo gebeurt (ik voelde werkelijk niks en ik ben onwijs bang voor allerlei pijntjes). Nadien zakte de pijn af en voelt ik bij elke wee een soort druk (niet vervelend). Het personeel praat en helpt je er wel doorheen!

één maand geleden

Na +/- 15 uur weeën te hebben gehad heb ik ‘s ochtends met 3cm mijn ruggenprik gekregen. Plaatsen van de naald voelde ik niet. Gek genoeg voelde ik mijn weeën net zo erg als voor de prik. En mocht ik eindelijk savonds opnieuw geprikt worden. Ondertussen zat ik bijna op 10cm en was het te laat. Maar ondanks dat. Zou ik het zo overdoen!

één maand geleden

Ik heb de prik bij 6,5cm gehad en voelde er niets van. Ik was veel meer bezig met de weeën die ik op dat moment had, dus die naald was er niks bij. Daarna was het een heel stuk minder en was ik iig weer gezellig aanspreekbaar. Ik ga sowieso weer voor een ruggenprik!