9 Reacties

8 maanden geleden

Je mag dit gewoon aangeven toch? Mijn partner en ik gaan altijd samen naar ben maar hij heeft ook wel zijn avondjes dat hij even lekker met een biertje op de bank zit en dat hij me vraagt of het goed is dat hij nog even blijft zitten.. maar tuurlijk is het ook fijn om lekker in bed even tegen elkaar aan te liggen en elkaar alle aandacht te geven.. ik zou zeggen maak je er niet te druk om.. het komt allemaal wel goed馃槉

8 maanden geleden

Wij gaan sinds mijn partner de laatste avondfles geeft al niet meer samen naar bed, vaak wel samen naar boven maar ik ga dan alvast slapen en hij geeft onze dochter de fles. Is niet gezellig maar ik ben al blij dat we de uren daarvoor al samen hebben. Ik doe meestal rond 19.15 de fles en leg haar dan in haar bedje en ben dan rond 20.00. Dan hebben we onze tijd samen even. Maar als jij dit vervelend vindt zou ik het bespreken. Wellicht het verdelen.. paar avonden samen naar bed en paar avonden waar hij lekker kan gamen

8 maanden geleden

Mijn partner en ik gaan nooit op hetzelfde tijdstip naar bed, maar dat was voor de komst van de baby ook al zo. Ik ben echt een ochtendmens en hij een avondmens. Je kan voordat jullie naar bed gaan ook al lekker knuffelen op de bank toch?

8 maanden geleden

Het is even een fase in je leven. Wij slapen zelfs niet samen nu, wat ik verschrikkelijk vind, maar wel begrijp. Ook deze fase gaat weer voorbij. Blijf er met elkaar over communiceren.

8 maanden geleden

Same here Slapen niet samen, we verdelen de nacht en hij breng de kleine naar mij toe voor de nachtvoeding waarna ik hem help boeren en in bed leg. Vaak ligt hij weer rond een uur of 4 en let ik op de babyfoon de rest van de nacht. Daarvoor doet hij dit. Hij kijkt dan wel in de tussentijd lekker zijn voetbal.

8 maanden geleden

Ik zou voorstellen dat dit een aantal avonden prima is en dat je een aantal avonden graag samen naar bed wil. Dat doen wij hier ook! Er gaan al 2 avonden per week af ivm sporten (hij 1 avond, ik 1 avond) en dan zijn we laat thuis. Verder gaat hij ook gemiddeld 1 avond per week met vrienden gamen, dus dan houden we sowieso nog maar 4 avonden over. Voor mij is dat prima!

8 maanden geleden

Mijn man blijft ook vaak zitten. Als ik merk dat ik behoefte heb aan die knuffels dan gaat hij vaak even mee, knuffelen we een tijdje en daarna ga ik lekker slapen en gaat hij nog even naar de bank.

8 maanden geleden

Hier gaan we nooit samen naar bed馃檲 1 van ons gaat om 21:00u naar bed en de ander pas om 22:30u naar boven als die de fles moet geven. Degene van 21:00u geeft dan de nachtfles. Na de nachtfles is ze erg onrustig helaas dus we hebben de slaap echt nodig!

8 maanden geleden

Ook ik ga niet tegelijk na bed met mijn man. Hij gaat dan ook gamen. Ik wil hem ook niet beperken hierin want het is zijn ontspanningsmomentje. Soms vind ik dit ook jammer en dan vraag ik hem gewoon mee te gaan. Dit doet hij dan 馃グ Mis idee om het gewoon aan te geven als je er een keer behoefte aan hebt. Knuffelen is belangrijk, houdt de liefde in stand. (Ok茅 nog meer dingen maar n onderschat knuffelen niet馃檭)