15 Reacties

2 dagen geleden

Hoi hoi! Dit klinkt heel duidelijk als bandenpijn, dit komt vaak voor bij opstaan, omdraaien en/of andere bewegingen. Denk vooral bij jezelf omdraaien in bed. Mocht je ongerust zijn bel vooral even je verloskundige!

2 dagen geleden

Als je ongerust bent, zeker even je verloskundige/vroedvrouw bellen. Daar zijn ze voor. Niet twijfelen.

2 dagen geleden

Bij mij begon de geboorte met wee毛n en die zijn te vergelijken met menstruatie krampen x 10馃(zo voelde het althans voor mij 馃) Die steken die je omschrijft die lijken mij meer op banden pijn. Als je echt ongerust bent zou ik zeker de verloskundige bellen. Die vinden dat echt niet erg.

2 dagen geleden

Hier ook. Rond de middag ook heel even het gevoel gehad dat er een te volle tampon uit me zakte. Is gelukkog weer weg, maar de druk/ steken zijn er nog. Moet ook de hele tijd naar het toilet ondanks ik niet eens zoveel heb gedronken vandaag. Denk dat ik zelf morgen even bel of ze willen kijken op een blaasontsteking als het nog niet over is.

2 dagen geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Bij mij begon de geboorte met wee毛n en die zijn te vergelijken met menstrua ...
Ik heb bandenpijn nu een paar keer gehad, maar die voelen anders dan dit

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier ook. Rond de middag ook heel even het gevoel gehad dat er een te volle ...
Ik heb nooit geen tampons gebruikt dus ken het gevoel niet 馃槄. Maar inderdaad alsof je de hele tijd naar de wc moet.

2 dagen geleden

Bel bij twijfel je vk op, ik heb dit ook gehad, zo bang, zo鈥檔 pijn, bleek gewoon mn bekken te zijn die zo鈥檔 zeer deden

2 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier ook. Rond de middag ook heel even het gevoel gehad dat er een te volle ...
Heb dit ook, is echt een groeiende baarmoeder plus bandenpijn

2 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Bel bij twijfel je vk op, ik heb dit ook gehad, zo bang, zo鈥檔 pijn, bleek g ...
Hoelang heb jij daar last van gehad? Ik lig er nogsteeds mee, wordt niet minder maar ook niet erger.

2 dagen geleden

Reactie op S09022025

Hoelang heb jij daar last van gehad? Ik lig er nogsteeds mee, wordt niet mi ...
Al heel vroeg, week 12 ongeveer, tot een paar weken geleden, toen ik gestopt ben met werken, wonderbaarlijk genoeg

2 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Al heel vroeg, week 12 ongeveer, tot een paar weken geleden, toen ik gestop ...
Maar moet r wel bij zeggen ik had zo veel pijn dat ik op een gegeven moment niet eens meer langer als 5 minuten kon staan

2 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Al heel vroeg, week 12 ongeveer, tot een paar weken geleden, toen ik gestop ...
Ik bedoelde eigenlijk als je de steek kreeg, hoelang duurde het dan dat het weer over was, of dragelijk? Op 1 dag 馃檲 Normaal ben ik nooit van het stil zitten en dan heb ik ookwel wat steken maar vandaag eigenlijk niet veel gedaan en toch veel last. Wordt nu gelukkig iets minder

2 dagen geleden

Reactie op S09022025

Ik bedoelde eigenlijk als je de steek kreeg, hoelang duurde het dan dat het ...
Dit is wel eens een hele nacht door gegaan, vaak toch wel langere tijd achter elkaar

2 dagen geleden

Dit heb ik een week lang gehad. Bij mij was het wel echt bandenpijn en is uiteindelijk weg getrokken. Ik ben wel voor de zekerheid even gecheckt

茅茅n dag geleden

Reactie op Mxxy

Hoi hoi! Dit klinkt heel duidelijk als bandenpijn, dit komt vaak voor bij o ...
Ik heb het op alle momenten.. of ik nu sta, loop, zit of lig...