15 Reacties
茅茅n maand geleden
Bij mij begon de geboorte met wee毛n en die zijn te vergelijken met menstruatie krampen x 10馃(zo voelde het althans voor mij 馃)
Die steken die je omschrijft die lijken mij meer op banden pijn.
Als je echt ongerust bent zou ik zeker de verloskundige bellen. Die vinden dat echt niet erg.
茅茅n maand geleden
Hier ook. Rond de middag ook heel even het gevoel gehad dat er een te volle tampon uit me zakte. Is gelukkog weer weg, maar de druk/ steken zijn er nog.
Moet ook de hele tijd naar het toilet ondanks ik niet eens zoveel heb gedronken vandaag. Denk dat ik zelf morgen even bel of ze willen kijken op een blaasontsteking als het nog niet over is.
茅茅n maand geleden
Bel bij twijfel je vk op, ik heb dit ook gehad, zo bang, zo鈥檔 pijn, bleek gewoon mn bekken te zijn die zo鈥檔 zeer deden
茅茅n maand geleden
Reactie op Ikigai
Hier ook. Rond de middag ook heel even het gevoel gehad dat er een te volle ...
Heb dit ook, is echt een groeiende baarmoeder plus bandenpijn
茅茅n maand geleden
Reactie op S09022025
Hoelang heb jij daar last van gehad? Ik lig er nogsteeds mee, wordt niet mi ...
Al heel vroeg, week 12 ongeveer, tot een paar weken geleden, toen ik gestopt ben met werken, wonderbaarlijk genoeg
茅茅n maand geleden
Reactie op Demi Rokers
Al heel vroeg, week 12 ongeveer, tot een paar weken geleden, toen ik gestop ...
Maar moet r wel bij zeggen ik had zo veel pijn dat ik op een gegeven moment niet eens meer langer als 5 minuten kon staan
茅茅n maand geleden
Reactie op Demi Rokers
Al heel vroeg, week 12 ongeveer, tot een paar weken geleden, toen ik gestop ...
Ik bedoelde eigenlijk als je de steek kreeg, hoelang duurde het dan dat het weer over was, of dragelijk? Op 1 dag 馃檲
Normaal ben ik nooit van het stil zitten en dan heb ik ookwel wat steken maar vandaag eigenlijk niet veel gedaan en toch veel last. Wordt nu gelukkig iets minder
茅茅n maand geleden
Reactie op S09022025
Ik bedoelde eigenlijk als je de steek kreeg, hoelang duurde het dan dat het ...
Dit is wel eens een hele nacht door gegaan, vaak toch wel langere tijd achter elkaar