9 Reacties

4 dagen geleden

(Elektrische) fiets voor je vriend kopen zodat ie haar toch erg kan brengen? En anders baby gewoon lekker meenemen?

4 dagen geleden

Ik zou idd ervoor zorgen dat je vriend het toch echt kan doenn. Idd met een elektrische fiets. Na misschien wel een pittige bevalling denk ik niet dat je er In je kraamtijd op zit te wachten elke dag een uur te moeten rijden. (Heen terug, heen terug)…

4 dagen geleden

Of voor even je dochter thuis houden tot jezelf wat aangesterkt bent, aangezien ze waarschijnlijk nog geen 5 is en niet verplicht is naar school te gaan. Daar zal vast begrip voor zijn op de school! Mijn zoontje is dan ook nog geen 5 als ons tweede word geboren. En mogelijk valt het ook vlak voor de voorjaarsvakantie en is hij sowieso vrij van school

4 dagen geleden

Bij ons op school werd er ooit een keer een berichtje op Parro (ouderportaal) geplaatst voor een moeder met gebroken been, of er ouders waren die hier iets in konden betekenen met halen en brengen. Je zou de juf kunnen benaderen of doe een lijntje uit wil zetten. Of inderdaad je kind thuis houden/electrische fiets/openbaar vervoer. Sowieso handig om naar opties te kijken dan alleen jijzelf als 'brenger', ook bij ziekte of calamiteiten

4 dagen geleden

Reactie op Toettied

Bij ons op school werd er ooit een keer een berichtje op Parro (ouderportaa ...
Via school is een mogelijkheid inderdaad. Dat er een alternatieve brenger dient te komen was ik al achter. Vandaar mijn topic hier met de vraag voor suggesties.

4 dagen geleden

Reactie op Aliewv

Of voor even je dochter thuis houden tot jezelf wat aangesterkt bent, aange ...
Dit is ook zo inderdaad! Ik ben na de vakantie uitgerekend en verwacht de kleine niet eerder. Maar je weet niet hoe het loopt. Even thuishouden kan maar heb begrepen dat het fijn is als ze haar gewoonlijke ritme aanhoudt.. misschien een dag of 2 thuis en daarna gewoon naar school

4 dagen geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Ik zou idd ervoor zorgen dat je vriend het toch echt kan doenn. Idd met een ...
Nee alhoewel ik bij m'n 1e de dag erna weer up&running was. Wil ik het nu wat rustiger aan gaan doen haha. Elektrische fiets kan inderdaad.. even afstemmen. Thanks

4 dagen geleden

Reactie op Kiimi

(Elektrische) fiets voor je vriend kopen zodat ie haar toch erg kan brengen ...
Dit zal echt te zwaar zijn voor mij en ook voor een newborn.. ik ben echt op zoek naar alternatieve suggesties

4 dagen geleden

Een elektrische (bak)fiets zou denk ik idd de beste optie zijn, op die manier kan je vriend je dochter brengen en halen, en ook makkelijker boodschappen enzo doen misschien? Is er een mogelijkheid voor je vriend om zijn rijbewijs te halen? Misschien niet meer voor de kleine komt, maar voor later ook altijd handig 🙂