31 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Inmiddels ben ik er wel helemaal aan gewend gelukkig! Ze schopt heel hard , ...
Draait de jouwe al niet meer? Mijne gaat alle kanten op hier. Ze lag van week 16 tot 24 met haar hoofdje omlaag, toen plots in stuit en momenteel ligt ze dwars (ofja, dat was woensdag bij de 3D echo, geen idee of ze nog zo ligt).

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Draait de jouwe al niet meer? Mijne gaat alle kanten op hier. Ze lag van we ...
Ze is redelijk aan de grote kant, vd week op de 4d echo gebleken dat alles wat ik voel haar billen, handen en voetjes zijn, elke dag op dezelfde plekken, je ziet mn buik heen en weer bewegen maar ze zet zich af met haar kont tegen mijn buik hahaha! Ben maandag 29 w

10 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Ze is redelijk aan de grote kant, vd week op de 4d echo gebleken dat alles ...
Merkte je hiervoor dat ze veel ging verliggen? Ik was opgelucht dat ze steeds naar omlaag lag, nu laat ze me stressen haha. Mijn zus had 2 keer een stuitligging.

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Merkte je hiervoor dat ze veel ging verliggen? Ik was opgelucht dat ze stee ...
Ze ligt eigelijk al wel een paar weken zo, wel heeeeel bewegelijk hoor dus de kans dat ze nog draait is natuurlijk groot, maar voor nu

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Draait de jouwe al niet meer? Mijne gaat alle kanten op hier. Ze lag van we ...
Ja de mijne ook hoor. Soms dus rechtop (op echo laatst in stuit), maar soms ook overdwars. Zie ik aan beide kanten van m’n buik bobbels naar buiten komen. Verschilt per dag, en soms ook per moment op de dag. Volgens mij zwemt ze nog lekker in het rond (27w inderdaad)

8 dagen geleden

Ik vond het verschrikkelijk bij mijn eerste zwangerschap, ik raakte bij elk schopje afgeleid en ze waren gewoon niet prettig en disruptief, keek er bij deze zwangerschap ook super tegenop om de schopjes te voelen en vind ze weer verschrikkelijk. Ik zeg tegen mezelf, een schoppend kind is een blij kind maar dat helpt nauwelijks

8 dagen geleden

Ik schrik er soms ook van, pas zat hij denk ik met z’n teen in mijn lies en het kriebelde enorm 😅

8 dagen geleden

Ben ik de enige die geen specifieke dingen merkt zoals precies waartegen wordt geschopt waarmee 😅 ik voel gebrobbel en mijn buik komt in bulten, maar vraag me echt niet wat het dan was. Heb ook nog geen stampen gekregen op plekken die ik echt kan benoemen. Enkel merk ik af en toe dat ik heel dringend moet plassen en het even snel weer over is. Dan denk ik wel dat de baby ertegen schopt, maar voel die schoptjes zelf niet?

7 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ben ik de enige die geen specifieke dingen merkt zoals precies waartegen wo ...
Dat laatste is dan dat ze op je plas trappen. Het pijnlijk zijn van de bewegingen zijn vaak pas op het eind of iig als er amper nog ruimte is voor de baby in de buik , dan kan je bijv tegen je ribben aan getrapt worden en dat kan wel zeer doen kan ik mij nog herinneren van vorige zwangerschappen maar naar mijn idee was dit pas rond week 35

7 dagen geleden

Reactie op nice88

Dat laatste is dan dat ze op je plas trappen. Het pijnlijk zijn van de bewe ...
Lees hier die gedetaileerde beschrijvingen dat ik denk van hoe 😅 ik voel gebrobbel. Of het korte gevoel van heel dringend moeten plassen, maar voel haar dan dus niet echt trappen, is voor nu eerder wetenschap dat het door haar komt.

7 dagen geleden

Reactie op Sion

Ik vond het verschrikkelijk bij mijn eerste zwangerschap, ik raakte bij elk ...
Nou disruptief is het goede woord inderdaad. Iedereen ziet het aan m’n gezicht als ik geschopt word, zo onplezierig is het. En soms schiet ik zelf ook omhoog van de bank, als een soort reflex. Ik kan niet meer op m’n rechterzij slapen omdat mevrouw dan duidelijk laat weten dat ze niet comfortabel ligt, en ook rechtop op de bank zitten wordt steeds lastiger. Ook dan word ik geschopt😅 Mijn kind heeft ruimte nodig blijkbaar.. en dat laat ze merken