37 Reacties

19 dagen geleden

Ik heb m'n hele zwangerschap nog geen seks gehad, ondanks dat ik nu in m'n tweede trimester erg ehm... veel verlangen heb. Ik vind het idee gewoon echt heel eng. Ik ben zo bang dat ik de baby pijn doe. Ik kan dat niet loslaten, waardoor ik me niet kan ontspannen.

19 dagen geleden

Nog steeds een hoog libido zoals voor de zwangerschap, maar de bump maakt het wel lastiger. En het feit dat manlief de komende 5 maanden in het buitenland zit voor werk helpt al helemaal niet mee. Ik mis seks met hem 🙃

19 dagen geleden

Reactie op Theldwyn

Ik heb m'n hele zwangerschap nog geen seks gehad, ondanks dat ik nu in m'n ...
Ah wat vervelend. Weet je dat het rationeel niet klopt maar voelt het gewoon niet goed? Of Hoe denk je dan dat je de baby pijn doet? Je komt niet in je baarmoeder toch als je sekst 😄

19 dagen geleden

In het 1e trimester vonden we het beide heel moeilijk. Zeker gezien meerdere miskramen. Daarna was het even lastig om weer te beginnen. En eerlijk. Bij m'n oudste had ik 0 libido, bij m'n dochter wilde ik zelfs nog een dag voor de bevalling. En nu in het begin ook 0. Toen wist ik iig 1 van de 2 is een jongen😂 M'n vriend vind het heel moeilijk. Zeker omdat m'n buik echt groot is merken we dat het daardoor wat minder goed gaat zeg maar. Dus ons seksleven is momenteel echt minimaal.... Maar vind dat ineens ook niet zo belangrijk ofzo. Hoewel ik wel zin heb wil ik hem niet pushen. Dus we doen wat we kunnen😊 En zo niet, dan niet.... Des te leuker om straks iets te hebben om weer echt naar uit te kijken🤪

19 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Ah wat vervelend. Weet je dat het rationeel niet klopt maar voelt het gewoo ...
Klopt, als ik logisch nadenk dan weet ik dat. Ik heb deze angst met alles wat ik doe, helaas...

19 dagen geleden

Er zijn genoeg leuke standjes waarbij de buik niet in de weg zit. Even een beetje inventief zijn. Speeltjes er bij. Dan kan het echt nog superleuk zijn! Missionarisstandje met man bovenop wordt 'm hier ook niet meer...

18 dagen geleden

Reactie op QueXan

Er zijn genoeg leuke standjes waarbij de buik niet in de weg zit. Even ee ...
Als je je benen wat verder optrekt zodat de man meer op je bovenbenen rust dan op je buik, dan kan het nog wel

18 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Als je je benen wat verder optrekt zodat de man meer op je bovenbenen rust ...
Ja, maar dan is het eigenlijk al een variatie he? Zolang er maar niet op de buik geleund wordt is er heel veel mogelijk.

14 dagen geleden

Ik heb juist zo een zin maar manlief wil niet 🥴😩

13 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Ik heb juist zo een zin maar manlief wil niet 🥴😩
Same problem. Wat is de reden dat jouw partner niet wilt? Bij mij komt het doordat hij het eng vindt en afgelopen x bloedde ik steeds na elke x

13 dagen geleden

Reactie op Butterfly90

Same problem. Wat is de reden dat jouw partner niet wilt? Bij mij komt het ...
Hier ook, zonder het bloed, maar hij wil niet daar losgaan in de buurt van die kleine 🥴

13 dagen geleden

Reactie op Butterfly90

Same problem. Wat is de reden dat jouw partner niet wilt? Bij mij komt het ...
Hij vindt het een raar idee dat er dan een baby in de buurt zit. Hoe vaak je ook uitlegt dat de baby er niks van merkt. Het is zijn gevoel, dus daar moeten we het dan maar mee doen. Wel iets om weer naar uit te kijken 😁

13 dagen geleden

Ik heb er vaker zin in dan de man dus opzich. Paar x per week en dat is prima

13 dagen geleden

Reactie op AapieSCL

Hij vindt het een raar idee dat er dan een baby in de buurt zit. Hoe vaak ...
Hier net zo. Ik weet inmiddels dat het na de bevalling weer goedkomt (dit is zwangerschap nummer 3). Mijn man vind het idee dat hij dan in de buurt zit te stoten van het kind walgelijk…….. mannen 👀😵‍💫. Nu ben ik toch kotsmisselijk en spuug ik meermaals per dag dus heb er vaker ook geen zin in dan wel, maar toch hè.

13 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Bij mijn eerste zwangerschap had ik totaaal geen zin. Nu bij de tweede zwan ...
Wat bedoel jullie met dromen?? Eigenlijk?

13 dagen geleden

Hier zijn we beide erg moe en daardoor hebben we denk ik maar 2 keer per maand seks. We hebben ook nog een dochter van 1 jaar en dat is best pittig soms. Ik ben sowieso nog steeds erg moe en de zin is ook wel weg, ik vind het zelf prima en me man geeft wel aan als hij echt behoefte heeft en dan hebben we pas seks 🫣

13 dagen geleden

Ik moet er niet aan denken... Bij de oudste kon ik het niet meer vanaf het moment dat ik hem voelde bewegen, bij de tweede kreeg ik een soort afkeer van mn toenmalige man, gruwelde van het idee van sex.. Vorige zwangerschap kwam de zin in het tweede trimester terug, maar deze keer ligt mijn libido onder het vriespunt. Als ik dan een keer zin heb, moet ik naderhand enorm huilen, dat helpt ook niet 😂 Komt na de bevalling wel weer goed