Ha meiden, wie weet vinden jullie dit totaal geen boeiende topic, het is goed bedoeld 馃き
Nu we allemaal zo鈥檔 beetje naar het 3e trimester gaan, we rustiger aan moeten gaan doen & het nu ook wintertijd gaat worden kunnen we misschien series met elkaar delen die jullie het kijken waard vonden / vinden 馃┒
Nobody wants this! Luchtig en kijkt heerlijk weg. Maar 10 afleveringen van 20-25min.
Verder The rookie, Lincoln Lawyer, fake profile, the marked heart, pacto de silencio.. ik kom vast nog terug met meer haha
Jane the virgin (vond ik 茅cht hilarisch)
Emily in Paris
Bridgerton
I am not okay with this
Dynasty
Squid game
Mocro maffia
You
Undercover
Kaos
Fool me once
The bold type
Ligt er aan wat je leuk vind.
Fantasy:
Buffy
Supernatural
Lucifer
Luchtig:
Friends
The good place
Big bang theory/ young sheldon
Bridgerton/ queen charlotte
Ik kijk momenteel Xena:The Warrior Princess op Prime Video als mijn man werken is 馃き. Vond ik vroeger heel interessant, maar je kon het nooit goed volgen op tv. Zo heb ik bijvoorbeeld ook Buffy en Angel (terug)gekeken via Disney+ om dezelfde reden 馃槄.
Misschien kan je voor jezelf nagaan wat je vroeger op tv leuk vond om te zien en kijken of je dat via streaming kan 'terugkijken'? #jeugdsentiment
Ik ben momenteel erg aan het genieten van Downton Abbey!
Daarnaast raad ik altijd Outlander aan.
The last ship, Blacklist, The Witcher, Shadowhunters, New Amsterdam, keus genoeg ;)
Firefly lane is ook een aanrader! Let wel dat het best emotioneel is, ik had het niet door toen ik het begon maar kon niet meer stoppen. Heb heeel veeel gehuild maar ik vond het prachtig!