27 Reacties

茅茅n maand geleden

Nobody wants this! Luchtig en kijkt heerlijk weg. Maar 10 afleveringen van 20-25min. Verder The rookie, Lincoln Lawyer, fake profile, the marked heart, pacto de silencio.. ik kom vast nog terug met meer haha

茅茅n maand geleden

ik kijk baantjer via videoland heerlijk

茅茅n maand geleden

Volg

茅茅n maand geleden

Ginny & Georgia 馃グ

茅茅n maand geleden

Nemesis op Disney+

茅茅n maand geleden

My lady Jane op prime

茅茅n maand geleden

Knokke off!!

茅茅n maand geleden

Jane the virgin (vond ik 茅cht hilarisch) Emily in Paris Bridgerton I am not okay with this Dynasty Squid game Mocro maffia You Undercover Kaos Fool me once The bold type

茅茅n maand geleden

The bold type jaaaa

茅茅n maand geleden

Ligt er aan wat je leuk vind. Fantasy: Buffy Supernatural Lucifer Luchtig: Friends The good place Big bang theory/ young sheldon Bridgerton/ queen charlotte

茅茅n maand geleden

Reactie op Theldwyn

Ligt er aan wat je leuk vind. Fantasy: Buffy Supernatural Lucifer Lucht ...
Oh, en outlander

茅茅n maand geleden

Ik kijk momenteel Xena:The Warrior Princess op Prime Video als mijn man werken is 馃き. Vond ik vroeger heel interessant, maar je kon het nooit goed volgen op tv. Zo heb ik bijvoorbeeld ook Buffy en Angel (terug)gekeken via Disney+ om dezelfde reden 馃槄. Misschien kan je voor jezelf nagaan wat je vroeger op tv leuk vond om te zien en kijken of je dat via streaming kan 'terugkijken'? #jeugdsentiment

茅茅n maand geleden

Virgin River Sex education

茅茅n maand geleden

Op Netflix; The resident New Amsterdam

茅茅n maand geleden

Ik ben momenteel erg aan het genieten van Downton Abbey! Daarnaast raad ik altijd Outlander aan. The last ship, Blacklist, The Witcher, Shadowhunters, New Amsterdam, keus genoeg ;)

茅茅n maand geleden

The perfect couple (Netflix) Ben nu bij de 2e aflevering. Een spannende miniserie!

茅茅n maand geleden

Reactie op Baby Kr

The perfect couple (Netflix) Ben nu bij de 2e aflevering. Een spannende min ...
The White Lotus (Prime), lijkt hier ook een beetje op.

茅茅n maand geleden

Lincoln lawyer Netflix, kijkt lekker weg en seizoen 3 is net toegevoegd.

茅茅n maand geleden

Firefly lane is ook een aanrader! Let wel dat het best emotioneel is, ik had het niet door toen ik het begon maar kon niet meer stoppen. Heb heeel veeel gehuild maar ik vond het prachtig!

茅茅n maand geleden

Only Murders in the building op Disney!