32 Reacties

vorige week

Gaat alles op van dit (super leuke!!) bord? Leuk topic, morgen maak ik ook foto's als ik het niet vergeet 😄

vorige week

Hahah ik dacht juist Jezus wat een creepy bord 🤣. Hier gaat er bij lange na niet zoveel in en madam tuft heel gericht bepaalde dingen (groente!) Uit. Ziet tegenwoordig ook dat wij iets anders hebben en wil dat dan 🤣

vorige week

Wauw, eet ze dit helemaal op? 11 maanden ongeveer? Mijn dochter 'stikt' nog overal in😅

vorige week

Reactie op Joycani

Hahah ik dacht juist Jezus wat een creepy bord 🤣. Hier gaat er bij lange n ...
Wij eten over het algemeen veel hetzelfde sinds ze 10 maanden is! Maar dan soms net wat aangepast. Dus als ik bijvoorbeeld lasagna maak wacht ik tot het allerlaatst met heel stevig kruiden, haal er wat voor haar uit, kruid de rest verder en dat gaat dus opgebouwd de oven in, voor haar kook ik dan wat minifuscili erbij (dus alleen de gezonde vulling zonder zout en kaas met een makkelijk te hanteren pasta) Helpt hier wel!

vorige week

Haha neee niet alles gaat op hoor! Het wisseld heel erg. Ene dag gaat er heel veel in (en dus wel grotendeels op), andere dag bijna niets.. Vaker wel meer dan minder overigens gelukkig Maar ze eet alles zelf dus kan niet ontkennen dat er het een ander op de grond ligt🥲 Ik geef daarom graag genoeg zodat ze zeker niet te weinig heeft

vorige week

Normaliter kook ik voor haar nog volledig zoutloos, maar vandaag aten we magioni bloemkool pizza, beetje passata erop en ini mini beetje kaas voor haar. Ze vond het heerlijk! Geserveerd met avocado en rauwe tomaat. Tomaat rauw voor het eerst gegevens, vond ze niet zo’n succes🤭

vorige week

Reactie op LV00

Normaliter kook ik voor haar nog volledig zoutloos, maar vandaag aten we ma ...
Ps. Belegd met kip, champignons en paprika

vorige week

Reactie op LV00

Normaliter kook ik voor haar nog volledig zoutloos, maar vandaag aten we ma ...
Ik was het dus vergeten om foto's te maken 🤣 Geen foto haha, maar ze at bloemkool, pasta en een veggie gehaktballetje (ook ket echt zoutloos of gezond 🫣). Bloemkool eet ze echt graag heb ik gemerkt dus die krijgt ze nu extra vaak.

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik was het dus vergeten om foto's te maken 🤣 Geen foto haha, maar ze at b ...
Leuk!! Hier is ze echt een avocado monster! Broccolli gaat er ook wel goed in, en champignons!!

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik was het dus vergeten om foto's te maken 🤣 Geen foto haha, maar ze at b ...
Bloemkool gaat hier dus totaal niet 😆 spruitjes zijn favoriet.

vorige week

Niet echt fotowaardige maaltijden hier🤭

6 dagen geleden

Tussendoortje. Banaan is zijn lievelings. Vandaag scrambled egg er bij gemaakt. Hij is nu nog aan z’n banaan bezig. Kijken wat hij daar van gaat vinden! Structuur van gekookt ei moest hij pas nog niks van hebben. Nou is zelf eten interessant dus wie weet🍌🥚

5 dagen geleden

Hier krijgt hij nog steeds geen stukjes weg. Echt alles nog puree of super fijngeprakt. Dat maakt voor ons eten uit de pot lastig..wij eten geen AVGtje. Koop van mama deli maaltijden, ideaal. Kijk er naar uit zulke bordjes te maken 🤩

5 dagen geleden

Reactie op Noel91

Hier krijgt hij nog steeds geen stukjes weg. Echt alles nog puree of super ...
Heb je al eens geprobeerd om het zo grof te geven? Hier moest ze namelijk ook direct kokhalzen van potjes met stukjes, maar zo grof eet ze het dus wel!

5 dagen geleden

Simpele maaltijd vandaag: Rijst met brocolli en rundertartaar met een heeel klein beetje groene currysaus van onze maaltijd. Before en after; dan zie je hoeveel ze er daadwerkelijk van eet omdat ik die vraag de vorige keer kreeg, er lag vrijwel niks op de grond omdat ik het deze keer met de lepel gaf

5 dagen geleden

Reactie op LvanB25

Tussendoortje. Banaan is zijn lievelings. Vandaag scrambled egg er bij gema ...
Smullen!!

5 dagen geleden

Reactie op LV00

Smullen!!
Nou van dat ei moestie niks hebben 😂

5 dagen geleden

Reactie op LvanB25

Nou van dat ei moestie niks hebben 😂
Oh😂

2 dagen geleden

Een simpele avondmaaltijd, pasta met courgette, champignons en gemarineerd varkensvlees van de slager! He-le-maal op, ik was zo verbaasd!

2 dagen geleden

Knap hoor, dat ze dat allemaal al zo goed kunnen kauwen!