283 Reacties

3 maanden geleden

Mooie testen! Ik ben nog erg vroeg met testen en twijfel nog of het wel positief is. Maar aan de andere kant word ik normaal gesproken wel ongesteld vandaag, 11 dagen na mijn ovulatie. Overmorgen weer testen. Mocht het echt zo zijn, dan zal dit ons 3e (en laatste) kindje zijn. Spannend!

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Test is van vandaag 14dpo ❤️ vanaf 8 dpo al heel licht positief getest.. Zo dankbaar!!🙏🏻 Ons eerste kindje

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Ik ben er donderdag achter gekomen na 2 jaar fertiliteit traject!

3 maanden geleden

Na meerdere miskramen wel iets voorzichtiger met blij zijn. Als het goed is nu 4+0, hopelijk een broertje of zusje voor onze zoon 🙏🏻

3 maanden geleden

Vandaag 14 dagen na IUI. Die Franse test was een foutje. Best een stres moment als je eerst denkt dat er zwanger staat, vervolgens zien dat het een andere taal is en je dan moet googlen wat de betekenis is. Streepje van de Telano test is donkerder in het echt. Maar met al die knaltesten van andere mensen op 14dpo ben ik nerveus dat mijn streep niet heftig genoeg is (onzeker na miskraam vorige keer) 🥹

3 maanden geleden

Reactie op plukdedag.-

Mooie testen! Ik ben nog erg vroeg met testen en twijfel nog of het wel pos ...
Ik zie wel 2 streepjes 🍀

3 maanden geleden

Hier een mooi oplopende streep 🍀

3 maanden geleden

Ik ben er 17 mei achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2e kindje, na bijna 1 jaar proberen. We hadden al een afspraak staan bij de gynaecoloog op 7 juni. Nu op 3 juni een echo 🥰

3 maanden geleden

En ook ik ben héél vroeg met testen.. ik moet over 5 dagen pas ongesteld worden, maar doordat ik moest overgeven toch maar een test gedaan. Positief. En daarna wederom positief. Een licht streepje, maar wel duidelijk te zien. Op mijn NOD ga ik nog eens testen. Maar mijn symptonen zeggen al genoeg.. bij mijn vorige zwangerschap had ik dit pas na 6 weken 😅. Niet al in week 3 😅.

3 maanden geleden

Jeej! Daar is dan eindelijk een duidelijk positieve test! 🍀♥️

3 maanden geleden

3 april spiraal laten verwijderen en nu al zo’n geluk om zwanger te mogen zijn van ons 2e kindje. Uitgerekende datum is volgens berekeningen 7 feb😍

3 maanden geleden

Op 11 dpo gaf ook de digitale test zwanger aan! Rond 5 februari uitgerekend ❤️

3 maanden geleden

Hopen dat het deze keer wel lukt!

3 maanden geleden

Reactie op plukdedag.-

Mooie testen! Ik ben nog erg vroeg met testen en twijfel nog of het wel pos ...
Ik zie wel een streepje! Heb je vandaag weer getest? Jij ook gefeliciteerd 😍

3 maanden geleden

18 juni de eerste echo. 😍 Zo spannend.

3 maanden geleden

9dpo heel licht positief getest vandaag deze knaller! 15dpo🥰

3 maanden geleden

Deze testen zijn van vanmorgen (10 DPO) heb op 8 dpo getest (weet niet waarom had zo een gevoel ondanks dat ik wist dat het veel te vroeg zou zijn maar die waren licht positief) heb tot nu toe een hele mooie oploop. Dit is voor ons de eerste keer en blijft natuurlijk super spannend 🍀

3 maanden geleden

Reactie op MommyofJayson

3 april spiraal laten verwijderen en nu al zo’n geluk om zwanger te mogen z ...
Mijn uitgerekende datum is volgens mijn berekening ook 7 februari ❤️

3 maanden geleden

Hier afgelopen vrijdag op 11 DPO getest. Ga morgen weer testen (met een gewone, dit was een early) om te kijken of ie mooi oploopt.

3 maanden geleden

Reactie op MMW24

Hier afgelopen vrijdag op 11 DPO getest. Ga morgen weer testen (met een gew ...
Leuk om te zien, ik had hetzelfde op 11 dpo. Morgen ga ik ook opnieuw testen. 😊