283 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op emms2821
Ik snap je onzekerheid hoor..! Het zijn ook echt onzekere weken.. vooral al ...
Super lief je reactie. Ik ga inderdaad even overwegen. Woon zelf in Nederland. Ben vandaag 18dpo. Mocht ik op 20ste geen knaller hebben ga ik dan bellen. Nu net even getest. Gelukkig zijn de testen bijna op hahah want dan stop ik er lekker mee!
5 maanden geleden
Wordt vandaag wakker met een wat beter gevoel. De eerste test die zo goed als even donker is als de controle lijn.. toch nog hoop 🤞
5 maanden geleden
Nog een beetje vaag, maar streepje is een streepje!
In November bevallen van een jongetje. Kwam in April achter dat ik weer zwanger was, maar helaas ging het mis nog voor de echo en vertelde de doctor dat we helaas een miskraam hadden. Nu 5 weken later dus weer zwanger 🌟 Uitgerekend op 7 Februari (zou zo maar op m’n eigen verjaardag kunnen komen). Hopelijk gaat deze zwangerschap stukken beter dan de vorige 🥰
4 maanden geleden
De ene smorgens gedaan.. was na 1 minuut donkerblauw. Ging erg snel. Die andere na het werk savonds omdat mijn man me niet geloofde. Ook hier geen twijfel.. geloof het zelf alleen nog niet. 8 juli naar de eerste afspraak
4 maanden geleden
Reactie op plukdedag.-
Mooie testen!
Ik ben nog erg vroeg met testen en twijfel nog of het wel pos ...
En en ben je zwanger
4 maanden geleden
Kon t niet laten om met 5 weken nog een keer te testen. 1 dagNOD had ik al een heel duidelijke early test (enige die ik in huis had). Gisteren dus nog een keer een gewone, test streep kwam al op voor de controle en dit was na 1,5 min ofzo...
Zo spannend wat vorige keer ging t met 5 weken mis, maar nooit zulke duidelijke testen gehad toen. Was toen elke keer een licht streepje na pas 2-3 minuten
4 maanden geleden
Reactie op Lydia01
De eerste 2 hadden nog een licht streepje maar die van 2 dagen later was bi ...
Wat leuk! Ik zou de rechter test over een paar dagen nog eens doen, dat je oploop ziet :).
Heb vaker gehoord bij deze clearblue dat het kruisje echt 2 dikke strepen moet hebben en niet 1 ‘pen’streep.
Maar de rechter 2 zijn positief dus proficiat!