Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben, echt heel bizar. Ik heb in april een miskraam gehad dus dit voelt nog heel onwerkelijk en merk dat ik het heel spannend vind door de miskraam. De testen lopen mooi op, maandag gaan we de verloskundige bellen. Onze dochter krijgt er hopelijk een broertje of zusje bij 💕
Foto zijn de testen van de afgelopen 3 dagen. Jullie allemaal gefeliciteerd 🤍🤍
Wat leuk! Ik zou de rechter test over een paar dagen nog eens doen, dat je ...
Ik wilde er morgen of zaterdag nog 1 doen voor de leuk :)
Ik heb ook hcg laten meten bij de doc dus het is echt 100% zeker dat ik in verwachting ben :)
Ooh kijk fijn! Heb je om een speciale reden hcg laten prikken?
Ik lees dat ...
Ik heb mijn zoon doormiddel van ivf gekregen en ben nu natuurlijk zwanger geraakt. We wilde namelijk opnieuw het traject in gaan, maar ik had dus ineens een positieve test. Hierdoor wilde de gyn het eventjes meteen voor de zekerheid.
Maar wonder bij wonder ben ik nu gewoon natuurlijk zwanger geraakt 🥰
Misschien raar om dit als man te posten maar ik ben zo ontzettend blij op onze 4de zwangerschap! Als echtgenoot ben ik dan ook super trots op mijn vrouw voor wat zij allemaal doet. Stiekem nu hopen op nog een dochter 😅 dan is het evenwicht terug in huis! Voor alle toekomstige mama's wens ik jullie een mooie zwangerschap toe.
Deze nog net gedaan omdat het me gewoon leuk lijkt.
Nu twijfel ik wel of dit klopt hoor. Ik zou nu toch echt 5 weken moeten zijn. Dus dan zou 2-3 logischer zijn.
Ach het is maar een testje, we wachten rustig af tot de echo :)
Je moet even bijsluiter lezen volgens mij als er 1-2 stond dan ben je 2-3 w ...
Maar volgens eigen berekeningen is ze 5 weken dus dan klopt 1-2 niet. Waarom denk je dat ze de bijsluiter zou moeten lezen? Ik lees niks raars in haar reactie. 😬