283 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Deze nog net gedaan omdat het me gewoon leuk lijkt. Nu twijfel ik wel of d ...
Dit bedoel ik

4 maanden geleden

Maar volgens eigen berekeningen is ze 5 weken dus dan klopt 1-2 niet. Waaro ...
Mijn reactie is niet negatief bedoeld. Meer omdat ze aangeeft dat de berekening niet helemaal klopt. Maar zie foto ik zojuist heb geplaatst🙂

4 maanden geleden

Reactie op Marey

Mijn reactie is niet negatief bedoeld. Meer omdat ze aangeeft dat de bereke ...
Ik snap niet waarom je dit deelt, echt niet gemeen bedoelt maar leg me even uit waarom ze die foto moet zien? 😅

4 maanden geleden

Hier ook zwanger! Na anderhalf jaar proberen erg gewenst!! Wel nog heel spannend. Nu 5 weken zwanger.

4 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Deze nog net gedaan omdat het me gewoon leuk lijkt. Nu twijfel ik wel of d ...
Wacht gewoon even rustig af tot je naar de gynaecoloog mag gaan en die zal dan wel bevestigen hoelang je zwanger bent. Veel geluk alvast😊

4 maanden geleden

ik ben deze week pas achtergekomen, wrs 5(of 6?!) weken zwanger nu😂

4 maanden geleden

Ik snap niet waarom je dit deelt, echt niet gemeen bedoelt maar leg me even ...
Het bericht is voor haar bedoeld hoop dat ze er wat aan heeft. Voor de rest heb ik geen tijd om jou uit te leggen waarom ik dat heb gedeeld.

4 maanden geleden

Na anderhalf jaar proberen nu toch raak! Afgelopen woensdag erachter gekomen door extreme zonneallergie. Nu 5+6

4 maanden geleden

Donkerder kan die niet worden volgensmij haha

4 maanden geleden

Reactie op umm Abderahman

Donkerder kan die niet worden volgensmij haha
Bijzonder he!! Zo was die bij mij ook afgelopen woensdag☺️

4 maanden geleden

Dag 39 . Zkh wilde dat ik nog 2 weken wilde wachten en nogmaals dan wilde testen en dan pas mocht ik het zkh bellen voor het maken van de afspraak voor de 1e echo . Dus zojuist nogmaals een test gedaan nadat ik al vanaf de 15e positief test . Dus eindelijk morgen bellen voor het maken van een afspraak!!!

4 maanden geleden

❤️

4 maanden geleden

Oké laatste dan! Door de miskraam wat onzeker deze zwangerschap dus wilde testen tot het streepje zo donker is als de teststreep. Heel blij met deze oploop 🍀

4 maanden geleden

Vandaag toch nog 1x getest. Gisteren had ik heftige steken rechts onderin. Anders dan normaal. En vannacht zo slecht gedroomd. Maar het zit nog goed. Nu de echo afwachten over 1,5 week pffff

4 maanden geleden

Reactie op NicoleTobi

Vandaag toch nog 1x getest. Gisteren had ik heftige steken rechts onderin. ...
Is dit niet omdat jou baarmoeder aan het werken is voor de zwangerschap. Ik weet dat mijn echtgenote dit ook elke keer gehad heeft. Nu ook wel terug en bij ons is het nu het 4de. Ik snap wel de ongerustheid natuurlijk. Het zal wel goed komen 😊

4 maanden geleden

Reactie op Marielle_30

ik ben deze week pas achtergekomen, wrs 5(of 6?!) weken zwanger nu😂
Ik denk dat jij Corona hebt op één test 😅

4 maanden geleden

Super blij, 6 weken en 3 dagen vandaag. Nog een weekje voor we je kunnen zien.

4 maanden geleden

Reactie op Sannesvb

Na anderhalf jaar proberen nu toch raak! Afgelopen woensdag erachter gekome ...
Wat super! Hier exact hetzelfde. Ook na 1,5 jaar en afgelopen woensdag erachter gekomen😊

4 maanden geleden

Na 2,5 jaar en een lange medische molen, spontaan zwanger geworden van ons derde kindje nadat we hadden besloten ermee te stoppen. Ongeloof en spanning maar zo blij 🩷

4 maanden geleden

Reactie op kellyschr

Na 2,5 jaar en een lange medische molen, spontaan zwanger geworden van ons ...
Ohh wat fijn zeg!!! Gefeliciteerd wat een blessing is het toch ook dat je nu ineens spontaan zwanger bent geworden🍀❤️ hoop dat je een voorspoedige zwangerschap en bevalling hebt en een gezond kindje mag ontvangen🍀🍀🩵🩷