283 Reacties

4 maanden geleden

ik kwam er op vakantie achter in turkije😆😅 Een complete verrassing!! Het was al raak 1 ronde voordat we het wilde gaan proberen😁 Super gewenst!!! En een prachtig souvernirtje😅

4 maanden geleden

Zag het totaal niet aankomen! 25 juni had ik deze testen ‘s ochtends in mijn handen. Aanstaande maandag mogen we voor de eerste echo, ik heb geen idee hoe ver ik zwanger ben 🙈 (geen laatste menstruatie gehad, bevallen van ons 2e zoontje in mei 2023) nu heel benieuwd naar ons 4e kindje 🥹

4 maanden geleden

Reactie op SkayS94

Zag het totaal niet aankomen! 25 juni had ik deze testen ‘s ochtends in mij ...
Zo dan ben je al super lang niet ongesteld geweest na je geboorte van je zoontje in Mei 2023🤭 geef je borstvoeding dan?

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Zo dan ben je al super lang niet ongesteld geweest na je geboorte van je zo ...
Haha ja ik geef wel borstvoeding, wel nog maar 2 x per dag ongeveer ☺️ verder ook vaker gehoord bij de gyn dat ik mogelijk pcos zou hebben (nooit de diagnose daadwerkelijk gehad) dus ja geen idee haha 🤭

4 maanden geleden

Reactie op SkayS94

Haha ja ik geef wel borstvoeding, wel nog maar 2 x per dag ongeveer ☺️ verd ...
Ohja pcos kan het ook zijn idd hihi gefeliciteerd met jullie 4de kindje🍀🍀🍀🍀

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Ohja pcos kan het ook zijn idd hihi gefeliciteerd met jullie 4de kindje🍀🍀 ...
Dank je wel!! 🥹🥰

4 maanden geleden

Reactie op SkayS94

Dank je wel!! 🥹🥰
Graag gedaan!!🥹🥰

4 maanden geleden

Hoi hoi allemal, Ik weet het niet als ik zwanger ben . Mij menstruatie is nog neit geweest of misschien vertraging of zo. Normaal zul begin on de 8th, maar ik heb elkeer dag getest sinds ,maar ik zie erg niks, blij een streep. vandag is de 5 th dag dag ik menstruatie gemist, maar die streep is nog steed heel licht of bijna niks . Ik twefel erg, en ik weet het niet is het normaal zo . Wat vind jullie ? Mij last menstruatie was op 8 Juni.

4 maanden geleden

Reactie op Priscilla leung

Hoi hoi allemal, Ik weet het niet als ik zwanger ben . Mij menstruatie is ...
Ik zie duidelijk een 2e streepje, dus zou zelf zeggen wel zwanger :)

4 maanden geleden

Ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger. Deze test was met 7 weken en 2 dagen (ongeveer) zwanger. Laatste menstruatie was 28 april. ❤️

4 maanden geleden

🥰🚜

4 maanden geleden

Bizar, maar gister had ik na onze eerste poging een positieve test ib mijn handen. Onze dochter krijgt dan toch (hopelijk!!!) echt een broertje of zusje 🤍🤍

4 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Ik zie duidelijk een 2e streepje, dus zou zelf zeggen wel zwanger :)
Dank je wel ❤️❤️❤️

3 maanden geleden

🍀❤️