283 Reacties

3 maanden geleden

Test van zaterdag😁

3 maanden geleden

Hij is nog licht, hopelijk goede oploop 🙏. Piek met ovulatie testen niet gevonden dus weet niet precies hoe veel DPO

3 maanden geleden

de onderste is van gisteren en clearblue van vanmorgen🥰

3 maanden geleden

Dit is geen early maar ik had ook niet verwacht zwanger te zijn en ik denk toch dat het is gebeurd

3 maanden geleden

Reactie op Mrs.

Mijn uitgerekende datum is volgens mijn berekening ook 7 februari ❤️
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wij zijn volgends de berekening ook 7 februari uitgerekend 💙🩷🍀

3 maanden geleden

23 mei, na 2 jaar klussen ‘eindelijk’ een positieve test in handen🩷💙🩷💙🍀

3 maanden geleden

Ons 3e wondertje💖🩵 vandaag moest ik ongesteld worden! We hadden nog 3 embryo’s in de vriezer, na onze eerste IVF poging waar ook onze tweede dochter uit ontstaan is. En de laatste is blijven zitten🥳🥳🥳 zoo dankbaar en blij🙌🏻🙏🏻 nu hopen dat hij/zij lekker blijft zitten🥰

3 maanden geleden

Reactie op Marleennnnnnn

Ons 3e wondertje💖🩵 vandaag moest ik ongesteld worden! We hadden nog 3 e ...
Gefeliciteerd, wens u een fijne zwangerschap 🩷💙🍀

3 maanden geleden

Ons 3e wondertje 🥰🤎🧸

3 maanden geleden

Ons 2e wonder! 🌼🧡

3 maanden geleden

Joehoee!! Zwanger van ons derde kindje!! 🥰

3 maanden geleden

Heel licht streepje 9 dagen na ovulatie. Gisteren met 11 dagen na ovulatie nog een test gedaan, maar geen foto van, die was een stuk donkerder al. Dit zijn wel de testen die je ook heel vroeg kunt doen.

3 maanden geleden

🥳🥳

3 maanden geleden

Reactie op Icv

Op 11 dpo gaf ook de digitale test zwanger aan! Rond 5 februari uitgereken ...
Ik ook! Wat leuk dat we ongeveer gelijk lopen, ik had inderdaad ook op 11 dpo een positieve digitale test ❤️ Uitgerekend 7 februari wat ik nu kan schatten 😊

3 maanden geleden

Reactie op Vit95

Ons 2e wonder! 🌼🧡
Op welke dag kreeg je dit resultaat te zien? Ik ben momenteel 3+4, maar ik zou graag pas de vk willen bellen als ik zo'n test resultaat zie :)

3 maanden geleden

Vanochtend 2 testen gedaan, flink over tijd. Kan eigenlijk niet geloven dat het waar is. Dus vandaag maar een nieuwe gehaald haha. Eerste keer dus allemaal heel spannend. Weet ook niet zo goed wat ik moet doen ermee hahw

3 maanden geleden

Vanmorgen zwangerschaps test gedaan inmiddels 3weken +5 dagen. 24juni de eerste echo, enorm spannend aangezien we eerder twee miskramen hebben gehad. Hopen dat het nu goed komt!

3 maanden geleden

Zwanger van de 3e! Ben afgelopen december bevallen van onze zoon dus vind het heel spannend dat deze zo dicht op elkaar zitten 😊

3 maanden geleden

Sinds begin april gestopt met de pil, één keer ongesteld geweest, en nu een positieve test na 5 dagen overtijd. Kan het nog niet helemaal geloven 😱 over een paar dagen opnieuw testen. Heel blij!

3 maanden geleden

Vanochtend genomen met 3+6 weken (van een 5 daagse embryo terugplaatsing 8 dagen geleden )