283 Reacties

3 maanden geleden

Uitgerekend op 6 februari ❤️ Ons 1e wondertje

3 maanden geleden

😊🥰

3 maanden geleden

Ik heb net een test gedaan. Een normale test, die mag ik eigenlijk pas zondag doen. En er is een licht streepje. Mijn man gelooft het niet. Maar als ik al met 3+3 en licht streepje heb op een gewone test. Dan moet het toch wel goed zitten? Morgenochtend doe ik hem weer en dan ben ik echt benieuwd.....

3 maanden geleden

Reactie op Es2124

Na meerdere miskramen wel iets voorzichtiger met blij zijn. Als het goed is ...
Proficiat! Hoeveel dpo was je op je bovenste test?

3 maanden geleden

Vanochtend getest 😊 vertrouwde die Kruidvat test niet helemaal omdat het streepje zo licht was dus even snel een clearblue gehaald en het is duidelijk wel positief 🥹❤️

3 maanden geleden

Reactie op Bananababy

Heel licht streepje 9 dagen na ovulatie. Gisteren met 11 dagen na ovulatie ...
Hierbij de 9 dpo, 11 dpo en 13 dpo testen. Vandaag een extra vroege en gewone vroege gedaan. Beide mooi donker al :)

3 maanden geleden

🥰

3 maanden geleden

Van gisteren, 15 of 16 DPO 🐣

3 maanden geleden

Reactie op MamavanE12enF23

Zwanger van de 3e! Ben afgelopen december bevallen van onze zoon dus vind h ...
Wat leuk! Ik ben ook afgelopen december bevallen en nu zwanger van de 3e😁

3 maanden geleden

Reactie op geeenideee

🥰
Na hoeveel weken/dagen kreeg je deze uitslag? Ik heb ook deze test thuis liggen maar nog niet gebruikt, ik bewaar hem voor als ik rond 3 weken ben zodat ik hopelijk kan zien dat de zwangerschap doorzet. Maar benieuwd wanneer jij hem hebt gedaan, wat de goeie timing is. Ga je er ook nog eentje doen om te kijken of er 3+ komt te staan?

3 maanden geleden

Reactie op bobbie3000

Na hoeveel weken/dagen kreeg je deze uitslag? Ik heb ook deze test thuis li ...
Ik kreeg hem vanmorgen zou volgens mijn eigen berekening nu 3+6 zijn

3 maanden geleden

Een beetje onverwachts voor mij/ons, maar erg welkom en nu al geliefd 🩷💖Volgende week vrijdag de eerste echo! Heeeel spannend

3 maanden geleden

Vandaag getest! Was 5 dagen overtijd. Zwanger van onze 2e🤩

3 maanden geleden

Zondag moet ik pas ongesteld worden dit was vandaag en gisteren.

3 maanden geleden

Oke even mijn hart luchten wetende dat ik zwanger ben.. gaat er toch het een en ander door mn hoofd.. het stukje wat nou als het weer mis is.. angst bij afvegen na het naar de wc te zijn geweest.. in november 2023 raakte ik zwanger van de eerste.. prachtig mooi hartje maar met 8weken was het helaas gestopt. In februari een tweede miskraam gehad denkt de gynaecoloog. Ik probeer te genieten maar merk ook een negatief randje nu aan dit alles.. meer die hier mee zitten of wetende ermee om te gaan?🫣

3 maanden geleden

Dit op mijn NOD (precies 4 weken)

3 maanden geleden

Reactie op Naomi2303

Oke even mijn hart luchten wetende dat ik zwanger ben.. gaat er toch het ee ...
Ik wist bij de eerste niet dat ik zwanger was. Ik kwam daar door middel van een echo achter. De gynaecoloog gaf toen aan dat alles er goed uitzag en een miskraam een kleine kans had. Gelukkig een gezonde zoon gekregen. Maar nu weet ik het door een test en mag ik pas 19 juni langskomen voor een echo. Elke steekje vind ik spannend. Nu ik weet wat voor zegening het is om überhaupt moeder te mogen zijn is het besef van verliezen extra aanwezig. Ik denk dat het altijd spannend is en je hebt het niet in de hand, sommige mensen krijgen door te niezen een kind zonder dat ze het willen en anderen blijven na jaren proberen alleen achter. Probeer alsnog te genieten want mocht het uiteindelijk goed komen dan heb je spijt dat je alleen maar gespannen was.

3 maanden geleden

Vanmorgen! Moet eigenlijk komende maandag pas ongesteld worden dus nog even afwachten of ‘ie blijft plakken 🙂

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Proficiat! Hoeveel dpo was je op je bovenste test?
De bovenste was op 10 of 11 dpo

3 maanden geleden

4 weken nu