283 Reacties

3 maanden geleden

Gisteren positief getest, zwanger van ons eerste wondertje 🥹❤️

3 maanden geleden

Vanmorgen 😳

3 maanden geleden

Na 6maart een Miskraam gehad te hebben mag ik er nu weer aan geloven 🍀🍀🍀

3 maanden geleden

Moet morgen ongesteld worden 🥹 Hopelijk gaat alles goed🍀

3 maanden geleden

Gisteren deed ik een clearblue test en die gaf zwanger 1-2 aan maar vanochtend deed ik een kruitvat test en daar was niks op te zien?? Mensen ervaring hiermee? Ik moest dinsdag ongesteld worden.. ik heb wel veel symptomen (zere borsten etc)

3 maanden geleden

Sinds gisteren een positieve test dat vandaag mooi oploopt! 16 dpo. Nu hopen dat alles goed verloopt!

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Gisteren deed ik een clearblue test en die gaf zwanger 1-2 aan maar vanocht ...
Hcg kan nog erg laag zijn, na een paar dagen weer even testen of dagelijks even.. dat deed ik ook

3 maanden geleden

Ik heb even een vraag..want ik heb die weken indicator test, maar ik durf die nog niet te doen (zondag NOD). Ik heb vorig jaar die test ook een keer gedaan (positief) en na een week stond er wederom 1-2 weken. Dat liep uit op een miskraam. Ik zou nu 4 weken zijn, maar mijn eisprong is pas 12 dagen geleden geweest. Mocht ik dit weekend willen testen, dan zou er toch gewoon 1-2 weken uit moeten komen?

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Ik heb even een vraag..want ik heb die weken indicator test, maar ik durf d ...
De weken indicator telt vanaf de eisprong, als dat langer dan 2 weken geleden is dan komt er 2 + 3 te staan. Ik duim voor je 🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Ik heb even een vraag..want ik heb die weken indicator test, maar ik durf d ...
Ja! De weken op die indicator gaat over moment van bevruchting. 1-2 op test = 3/4 weken zwanger 2-3 op test = 4/5 weken zwanger 3+ op de test = 5 weken of verder

3 maanden geleden

Reactie op DC22

Ja! De weken op die indicator gaat over moment van bevruchting. 1-2 op t ...
Super fijn, dankjewel!

3 maanden geleden

Reactie op Naomi2303

Oke even mijn hart luchten wetende dat ik zwanger ben.. gaat er toch het ee ...
Ik herken de angst voor het afvegen heel erg! Ik probeer optimistisch te blijven over het feit dat zwanger worden in ieder geval lukt. Ik hoop met je mee dat het nu goed gaat met de zwangerschap!

3 maanden geleden

Reactie op Bloemmetje2

Ik herken de angst voor het afvegen heel erg! Ik probeer optimistisch te bl ...
Herken het ook heel goed. Iedere steek in mijn buik loop ik naar de wc, afvegen … en dat wel 10x per dag. Nog 3 weken wachten dan heb ik mijn eerste echo 🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Herken het ook heel goed. Iedere steek in mijn buik loop ik naar de wc, afv ...
Ik heb 24juni mn eerste echo, precies wat je zegt elke keer controleren .. het is ook best vermoeiend

3 maanden geleden

Reactie op Anouk456

Gisteren deed ik een clearblue test en die gaf zwanger 1-2 aan maar vanocht ...
Ik zie wel bij t1 een licht streepje?

3 maanden geleden

Dit was gister rond 12 dpo.. vind het heel spannend na 3 miskramen. Hopelijk mag deze blijven plakken 🤞🏻

3 maanden geleden

12 dpo 🤞

3 maanden geleden

Vandaag op 15 dpo (4+1 ) ook 2-3 weken op de CB. Dat had ik de vorige zs niet, dus dit voelt al heel fijn 🥰🫶

3 maanden geleden

Op 4+5 weken nog een clearblue wekenindicator gedaan die een mooie oploop weergaf 😊

3 maanden geleden

En de foto: