283 Reacties

3 maanden geleden

Vanochtend ❤️

3 maanden geleden

Reactie op dbsj

Op 4+5 weken nog een clearblue wekenindicator gedaan die een mooie oploop w ...
Ik ben zo bang om dit opnieuw te testen... Heb twee eerdere miskramen gehad. Denk de enige symptomen dat ik nu heb, is moe en zo nu en dan misselijkheid. Ik ben bang dat ik de 1-2 weken blijft zien

3 maanden geleden

Is het positief of negatief 🙏🏼🤰🏼🤐

3 maanden geleden

Reactie op Rakshana

Is het positief of negatief 🙏🏼🤰🏼🤐
Lijkt me helemaal ingedroogt. Dit was na afleestijd?

3 maanden geleden

Reactie op MK-89

Dit was gister rond 12 dpo.. vind het heel spannend na 3 miskramen. Hopelij ...
Vanochtend deze test! Vorige test was early dus denk wel mooie oploop! Duimen maar 🙏🏻

3 maanden geleden

Ik ben erg vroeg met testen, 11 dpo deze 3. Zie ik nou een 2e streepje of niet?

3 maanden geleden

Reactie op Joce1990

Ik ben erg vroeg met testen, 11 dpo deze 3. Zie ik nou een 2e streepje of n ...
Ik zie wel een licht streepje 👏 Over een paar dagen nog een keer testen, dan weet je het zeker 😊

3 maanden geleden

De eerste test is van vrijdag, 4 dagen voor mijn nod. Waarschijnlijk, mijn cyclus is niet helemaal regelmatig. De vierde (ik geloof het nog niet helemaal, dus zal nog wel een paar keer testen haha) is van vandaag

3 maanden geleden

15 of 16 dpo. Niet eens in de ochtend getest,maar halverwege de dag, dus hartstikke zwanger! In één keer, met onze twee kinderen die we al mogen hebben hebben we jaren moeten wachten tot ze bij ons kwamen. Dus echt een verrassend cadeau dit!

3 maanden geleden

Test van afgl dinsdag 28 mei 😃

3 maanden geleden

11 dpo in de avond

3 maanden geleden

In een week tijd deze testen gedaan.

3 maanden geleden

Reactie op M&M 21

11 dpo in de avond
Ik denk dat je al verder bent dan 11 dpo hoor. Heb je ovulatietesten gebruikt?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik denk dat je al verder bent dan 11 dpo hoor. Heb je ovulatietesten gebrui ...
Deze is duidelijker zelfs

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik denk dat je al verder bent dan 11 dpo hoor. Heb je ovulatietesten gebrui ...
Nee geen ovulatietesten gebruikt. Op basis van de eerste dag van de cyclus (6 mei). Heb wel altijd last van mijn eisprong en dat was de 19e/20e mei

3 maanden geleden

Reactie op M&M 21

Nee geen ovulatietesten gebruikt. Op basis van de eerste dag van de cyclus ...
Ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken, maar ik zoi het niet gek vinden als je bij de 1e echo enkele dagen vooruit wordt gezet.

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik kan natuurlijk niet in je lichaam kijken, maar ik zoi het niet gek vinde ...
🤞 in januari een MA gehad. Kindje gestopt met groeien tussen 10 en 11 weken. Ik vind het wel enigszins geruststellend dat mijn testen zo duidelijk zijn (wil natuurlijk niets zeggen over het verloop de komende weken, maar toch fijn). Ik testte namelijk op 7/8 dpo al heel licht positief.

3 maanden geleden

Merk wel dat ondanks test luid en duidelijk zwanger zegt ik er echt blij om zijn nog niet durf. In okt en feb na 8 a 9 week miskraam gehad waarbij het niet verder was gegroeid dan 6.5 week en eerst wel hartje gezien, week later gestopt en miskraam. Maakt het zo lastig om nu te geloven dat het wel goed komt

3 maanden geleden

Test van 15 dpo en 17 dpo (vandaag) de easy@home kan gewoon niet donkerder 🥰

3 maanden geleden

Reactie op MVS-24

Merk wel dat ondanks test luid en duidelijk zwanger zegt ik er echt blij om ...
Ik was bij de eerste super misselijk. Weken niks gegeten en gedronken dat kwam wel pas met 6 weken. Nu ben ik 4+1 en voel ik het nog niet. Ik heb elke x een spanning dat het toch niet goed zit.