283 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb de early test van de DA gebruikt. Is dit een positief? Of een indroog lijntje?
5 maanden geleden
Reactie op Valencia7x7
Ik heb de early test van de DA gebruikt. Is dit een positief? Of een indroo ...
Zeker positief! Je kan altijd morgen weer testen
5 maanden geleden
Reactie op MylifeAnouk
Zeker positief! Je kan altijd morgen weer testen
Fijn om te horen! Krijg vandaag uitslag van de dokter.. heb de test een week geleden gedaan. Foto is van die dag. Het is een bloed test
5 maanden geleden
Reactie op Kimberleyxx2002
🥳
Op je profiel staat 2weken zwanger maar inprincipe hoor je 2 weken bij te rekenen dus ongeveer ben je nu tussen 3-4 weken hihi🤭
5 maanden geleden
Mijn testen van vanmorgen. 13/14 dpo, vastgesteld door gebruik ovulatietesten. Al een aantal maanden bezig voor ons eerste kindje en deze maanden werden mijn ovulatietesten donkerder dan de maanden ervoor, na die dag nog doorgetest te hebben, mijn piek gevonden! Kan het nog niet helemaal geloven 🥹🥰
5 maanden geleden
Ook ik mag voorzichtig blij zijn! Gisterochtend een test gedaan waarbij ik zwoer wat te zien, maar ik deed het af als lijn-ogen.
Gisteravond nog eens getest, en binnen de afleestijd een 2de streepje!
Ik kon het niet geloven!
Vanmorgen met ochtend urine nog eens getest. En weer binnen de afleestijd een positief resultaat!
Ik geloof dat ik 12 of 13 DPO ben.
5 maanden geleden
Bedankt! Ik hoop het voor jou ook! Fijn om elkaar zo te kunnen steunen op dit forum!
5 maanden geleden
Gefeliciteerd!!
Ook een miskraam gehad in april en nu positief getest. Merk dat ik ZO zenuwachtig ben en continue wil testen, soms de drang om twee x te testen ‘s ochtends en ‘s avonds. Hoe laat je dat los?
Het loopt ook enorm traag op voor mijn gevoel. Ik ben nu 11DPO hoop rond m’n NOD een knaller te hebben
5 maanden geleden
Reactie op beau07
Teste op 23 mei 1-2 weken en vandaag 3+ neem aan dat dit goed gaat.. nu hoe ...
Zo fijn om die 3+ te zien!!
5 maanden geleden
Zojuist een Kruidvat 2v5 test gedaan, had alleen nog maar action early gedaan.
Maar in het verleden goede ervaringen met deze testen.
Wel met een middag plasje… Maar ook deze zegt toch écht dat ik zwanger ben! Morgen mijn NOD!
Ik hoop zo dat ons wondertje mag blijven plakken en groeien!