283 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op beau07
Jaa is de eerste zwangerschap na 2,5 jaar.. mag zo hopen dat dit wondertje ...
Wauw! Ik hoop met je mee dat dit wondertje mag blijven plakken en groeien!
5 maanden geleden
Reactie op Naomi2303
Oke even mijn hart luchten wetende dat ik zwanger ben.. gaat er toch het ee ...
Ik voel met je mee, ik weet net dat ik zwanger ben, 4+6. Krijg pas een eerste echo bij 8 weken (woon in Italie). 3 positieve testen maar de laatste dagen bij afvegen wat slijm en bloed. Heel weinig, maar het maakt me toch angstig. Hoop dat alles goed is. Weet ook niet er mee om te gaan en kan alleen maar wachten tot mijn eerste afspraak..
5 maanden geleden
Reactie op sitadeboer
Ik voel met je mee, ik weet net dat ik zwanger ben, 4+6. Krijg pas een eer ...
Het wachten vind ik vreselijk. Ik heb nu amper symptomen. Mijn test is eergister opgelopen naar 2-3 weken dat is wel positief.. ik heb de 24e mijn echo. Ik heb dit keer geen enkele bloeding of amper afscheiding. Zie het maar als iets positiefs
5 maanden geleden
Reactie op Naomi2303
Oke even mijn hart luchten wetende dat ik zwanger ben.. gaat er toch het ee ...
Same here. Complete vroege mk bij 7 wk(sep ‘23). Ik probeer zo veel mogelijk te ontspannen (meditatie : yoga), wandelen in het bos, wat afleiding zoeken. Misschien een goede serie starten of boek lezen?
5 maanden geleden
Reactie op annelynnn
Same here. Complete vroege mk bij 7 wk(sep ‘23). Ik probeer zo veel mogelij ...
Ja ik ga om mijn hoofd leeg te maken naar de sportschool en zwemmen. Dit geeft me ook rust en dat ik dan bezig ben. Ben inderdaad ook sinds kort een boek aan het lezen en probeer in het algemeen te genieten van de leuke dingen om me heen. Dit helpt wel
5 maanden geleden
Nu 5+2 en de echo is van de ivf terugplaatsing 🩵🩷🩵🩷🩵🩷 zooo blij 🤩🤩🤩
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Mag ik vragen wanneer je de bovenste test van dr action had en hoeveel dage ...
De middelste was een dag voor ik ongesteld moest worden en die bovenste was met 5 weken. 🙏🏻 op de dag ongesteldheidsdag ook een clear blue gedaan, die was toen 2-3