283 Reacties

5 maanden geleden

Dit was vandaag, 4+6. Eerder was het 4+2 en nauwelijks zichtbaar. Gaat snel!

5 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Vanmorgen erachter gekomen met een zeer lichte diptest. Vanmiddag een Clear ...
Zo herkenbaar:( Ik tijdens Pasen bij 6 weken een MK. Nu moet ik weer 4+6 zijn, dus het is zo spannend en het geeft zo'n tegenstrijdig gevoel met te blij zijn.

5 maanden geleden

Hoi dames, ik heb PCOS en gebruik de pil al meer dan een jaar niet. Vaak zwangerschapstesten gedaan die allemaal negatief waren en dit is de eerste echt duidelijke positieve test. ik had binnen 1 min al gelijk de strepen duidelijk te zien. Dit is mijn eerste positieve test en ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Of ik blij moet zijn of nie, omdat ik zo lang hierop gewacht heb maar bang ben voor een miskraam, na het een en ander gelezen te hebben op de forum 😪Ik zie mensen ook 4+... zeggen. Hoe weet je exact hoeveel dagen je zwanger bent?

5 maanden geleden

Hoi dames, ik heb PCOS en gebruik de pil al meer dan een jaar niet. Vaak zw ...
Wanneer was je laatste test voor deze? Want deze is al aardig positief! Gefeliciteerd! 80% van de zwangerschappen gaan goed. Vrouwen zoeken steun op een forum bij verlies en minder bij blijdschap. Het geeft dus een wat vertekend beeld hier.

5 maanden geleden

Pfieuw na een hobbelig begin nu 2 dagen na NOD deze test. Nu dan toch maar stoppen met testen? 🙉🙉🙉

5 maanden geleden

Reactie op Oscarlien

Pfieuw na een hobbelig begin nu 2 dagen na NOD deze test. Nu dan toch maar ...
Wat goed ! Gefeliciteerd 🤰🏼

5 maanden geleden

Ik heb dit inderdaad ook. Omdat ik dit forum veel lees denk ik dat het vaker iets mis gaat dan dat het goed gaat wat natuurlijk onzin is maar het maakt je onzeker 😶‍🌫️

5 maanden geleden

Ik heb het even gegoogled. Er komt een streep bij t4 als je hcg concentratie hoger is dan 1000. Dan ben je minimaal 4-5 weken zwanger. Gezien het lichte streepje zou ik denken dat je rond de 5 weken zit. Maar het blijft gokken. Ik zou bellen naar een verloskundige, zeggen dat je pcos hebt en niet weet hoever je bent en of je een afspraak mag. Klopt het dat het al even geleden is dat je had getest?

5 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ik heb het even gegoogled. Er komt een streep bij t4 als je hcg concentrati ...
Wat lief dat je dat hebt gegoogled, dankjewel! Ik zal maandag mijn fertiliteitsarts bellen en kijken wanneer ik een echo mag maken. Ja, ik heb voor het laatst in oktober getest :)

5 maanden geleden

Reactie op Kuskus

Ik heb dit inderdaad ook. Omdat ik dit forum veel lees denk ik dat het vake ...
Jaa, mijn moeder zei ook van niet te vroeg juichen want het kan miss een leeg zakje zijn en daarna las ik de ervaringen van andere dames hier 🥲idd maakt me echt onzeker

5 maanden geleden

Hopelijk is dit een beetje een goede oploop. Vind het zoo spannend!

5 maanden geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Ziet er heel mooi uit!!

5 maanden geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Ja een hele mooie oploop dit! 🤰🏼

5 maanden geleden

5+1 ❤️

5 maanden geleden

4+3*!

5 maanden geleden

Wat fijn dat je positief hebt getest! Ik heb deze test ook gebruikt maar vind hem heel onduidelijk af te lezen. Is het net als de CB de weken + 2 weken voor de bevruchting of zijn het gewoon de weken zoals ze er staan? In ieder geval heb je mooie strepen! :)

5 maanden geleden

Reactie op Naomi2303

Oke even mijn hart luchten wetende dat ik zwanger ben.. gaat er toch het ee ...
Het is erg lastig. Ik heb ook een aantal miskramen gehad. Bij eentje met 11 weken nadat ik het hartje zag kloppen met 6 weken, was er tijdens de termijnecho geen leven meer. De zwangerschap erna, had ik echt angst… en dat werd minder na elke echo met leven.. beetje bij beetje kreeg ik weer het vertrouwen in m’n lichaam terug.. maar eerlijk die angst blijft wel hoor. Ik heb nu ook positief getest, en vind de oploop mwaaaaa, dus heb meteen weer angst voor een missed abortion 😅

5 maanden geleden

Reactie op rooobin

Wat fijn dat je positief hebt getest! Ik heb deze test ook gebruikt maar vi ...
Zoals bij de test staat aangegeven tel je bij deze test niet de 2 weken extra op :)

5 maanden geleden

Reactie op KvdH-

4+3*!
Wilde je al schrijven haha. Al denk ik dat 4+3 nog steeds ruim is genomen en je wat minder ver bent. Gefeliciteerd met je positieve test!

5 maanden geleden

Jaa, mijn moeder zei ook van niet te vroeg juichen want het kan miss een le ...
Wat onhandig van je moeder 😖