283 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op emms2821
Afgelopen maandag nod gehad en nu al +3! zo blij 🤩 Ga nu stoppen met teste ...
Oh wat gaaf! Maakt me stiekem wel een beetje onzeker want ik had ook afgelopen maandag nod, ben vandaag precies 5 weken zwanger. Cyclus van ongeveer 34 dagen. Ik testte deze ochtend 2-3 weken…..
5 maanden geleden
Oh wat gaaf! Maakt me stiekem wel een beetje onzeker want ik had ook afgelo ...
kan zijn dat je dan misschien net nog niet genoeg hcg hebt voor die 3+ he! Hoef je je geen zorgen om te maken hoor!! 🥰. ik had afgelopen zondag een 2-3 test van cb. Ik heb cyclus van 24/26 dagen vaak
5 maanden geleden
Reactie op emms2821
jeppp! Ovulatietesten gebruikt en op 20-5 ovulatie gehad 🙈 hahaha hoezo ve ...
Mijn testen lopen traag en gek op ondanks mijn hcg aan de hoge kant was op 14dpo (303). Clearblue gaf al een knaller, de rest niet. Vandaag op 16dpo kreeg ik mijn 1e knaller met sensitest. Kruidvat is nog steeds niet donker. Dus begrijp er niet veel van en maak me er druk om. Ik mocht vandaag voor een 2e bloedafname maar het werd verplaatst maar volgende week woensdag 😒
Als ik kijk zou ik zondag, ook met 4+4, een 3+ moeten hebben gezien mijn hcg, maar vergeleken met jouw streepjes loop ik achter... dus twijfel of ik durf testen.
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Mijn testen lopen traag en gek op ondanks mijn hcg aan de hoge kant was op ...
Oh wat vervelend zeg dat je bloedafname verzet is van vandaag…. 😵💫 Zou wel veel rust hebben gegeven denk ik. Ik heb wel maar 1 merk test gebruikt en dat was van sensi test (early) en clearblue testen tussendoor.. met sensitest had ik vanaf dinsdag/woensdag een knaltest maar daarvoor ook nog niet. En ieder maakt ook op andere snelheid hcg aan denk ik.. Bij mijn dochtertje had ik ook heel snel knaltest in m’n handen, alleen toen geen ovulatie bijgehouden dus weet niet of ik dat helemaal mee mag tellen... Hoe zien je streepjes er nu uit op je testen? Je hcg-score is wel erg netjes toch verder? 🥰 (van je bloedtesten). Ik woon in nl dus kunnen dit helaas niet zomaar doen, wel jammer anders konden we t vergelijken met elkaar
5 maanden geleden
Reactie op emms2821
kan zijn dat je dan misschien net nog niet genoeg hcg hebt voor die 3+ he! ...
Ik heb ook op 20-05 ovulatie gehad en met de dipstick nog geen 1 test gehad die met zo donker was als de controle lijn. Maak me dan toch wel een beetje zorgen doordat ik op dit forum veel negatieve verhalen lees hierover. Ik weet ook nog dat het nog wel kan komen. Ik houd t nog even in de gaten komende tijd
5 maanden geleden
Reactie op emms2821
Oh wat vervelend zeg dat je bloedafname verzet is van vandaag…. 😵💫 Zou w ...
Mijn hcg is heel goed dus daar zou ik me geen zorgen om mogen maken (gemiddeld voor 14dpo zou rond de 150 zijn), maar mijn testen tonen geen hoog hcg dus verward me wat. Ik kan helaas geen foto posten omdat mijn gsm te oud is en de app erdoor niet 100% werkt. Maar 10, 11 en 12dpo waren tuurstreepjes. 13 en 14dpo ietsje donkerder dan jouw 11dpo (wat dus gek is want hier gaf de clearblue dus wel een knaller), 15 dpo is jou 12dpo en vandaag 16 dpo de eerste knaller zoals de jouwe met 14dpo. Begin haast te denken dat er iets met mijn urine scheelt 😂
5 maanden geleden
Ik heb ook op 20-05 ovulatie gehad en met de dipstick nog geen 1 test gehad ...
Ik snap je onzekerheid hoor..! Het zijn ook echt onzekere weken.. vooral als je nog niet die donkere streep hebt gehad.. Woon je zelf in belgie of ook in nl? Misschien bellen en vragen of je ook bloedtest mag doen? Mocht je in nederland wonen zou je het misschien ook wel mogen doen als je er verhaaltje aan vast knoopt, las dat iemand anders het ook mocht doen die uit nl kwam.. is meer voor jezelf natuurlijk dat je dan misschien toch wat minder onzeker gaat zijn als je evt een bloedtest uitslag krijgt🥰🍀 die zijn toch altijd meer betrouwbaar dan zo’n streepje..
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Mijn hcg is heel goed dus daar zou ik me geen zorgen om mogen maken (gemidd ...
Als je op 16dpo een streepje hebt zoals de mijne op 14dpo dan heb je best een aardig donker streepje toch?😇 altans zoals ik het zie dan.. en kan zijn dat ik bijv een iets eerdere innesteling hebt gehad en jij misschien 1 of 2 dagen erna? Ik had eerste positieve test op 9dpo, wel een tuurstreepje hoor..
5 maanden geleden
Reactie op emms2821
Als je op 16dpo een streepje hebt zoals de mijne op 14dpo dan heb je best e ...
Vandaag is die heel erg donker ja. Hmm ja als je het zo bekijkt. Ik was 9dpo nog negatief. Dus dan axbuif ik sowieso een dag op en schelen we maar 1 dag voor de knaller. Mijn testen liepen wel anders op naar de knaller toe, al zou dat vast niet mogen uitmaken dan? En ja die kruidvat die locht blijft, maar steek het maar op de kwaliteit van die testen dan 😅
Zal toch blij zijn als die eerste weken voorbij zijn.
5 maanden geleden
Reactie op Alili95
Kan wel hoor, ik had ook 1-2 weken met die test bij precies 4+3 en mijn vk ...
Ik zou jou ook wat minder ver zetten 🙈 je test 1-2 tot hcg 150. Dat zou erg laag zijn voor 4+3. Ik zie dat je vandaag een mooie duidelijke streep kreeg met de clearblue! Ik denk eerder dat je nu rond de 4 weken zit in plaats van 5. Wanneer was je laatste menstruatie?
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ik zou jou ook wat minder ver zetten 🙈 je test 1-2 tot hcg 150. Dat zou er ...
Ik heb overdag/einde vd dag getest, omdat ik 's nachts vanaf 3 uur elk kwartier moest plassen afgelopen hele week. Dus de hcg concentratie voor test is sowieso minder hoog (+ mogelijk blaasontsteking dus sowieso constant plassen). Laatste mentruatie was 4-5 met 28 dagen cyclus. Dus komt overeen met morgen 5 weken.
5 maanden geleden
Reactie op Alili95
Ik heb overdag/einde vd dag getest, omdat ik 's nachts vanaf 3 uur elk kwar ...
Weet je ook wanneer je eisprong was? Je kan gelijk hebben hoor, maar ik zou in je achterhoofd houden dat er een kans is dat je eisprong later was en je bij de 1e echo terug wordt gezet. Mocht je op de echo minder ver zijn dan gedacht zou ik niet meteen paniekeren ❤
Wanneer mag je gaan voor je 1e echo? Ik zag dat je ook stomme pech had bij vorige zwangerschappen 😢
5 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Weet je ook wanneer je eisprong was? Je kan gelijk hebben hoor, maar ik zou ...
Ja, inderdaad. Ik heb het pas 5 juli en dan zien we het wel!
Ik ben nu zwanger geworden 6 weken (+-) na miskraam, waarbij de 1e menstruatie na miskraam na precies 5 weken kwam, op precies de dag zelfs. Normaal was dit strak 27-29 dagen (avond ervoor of ochtend erna). Dus wie weet wat de eisprong nu ook later
5 maanden geleden
Oh wat gaaf! Maakt me stiekem wel een beetje onzeker want ik had ook afgelo ...
Ik heb ook 2-3 weken getest bij 5 weken zwangerschap. Moet je voor de grap eens opzoeken op internet hoe ongelofelijk veel vrouwen onzeker worden van die test, omdat de weken niet helemaal kloppen. Ik zou me daar proberen niet te druk om te maken!