18 Reacties

14 dagen geleden

Ik ben nog aan het knutselen😅. Ik ga hem zelf maken namelijk🥰 lees dus ff mee voor tips🥰

13 dagen geleden

Reactie op lotje20011994

Ik ben nog aan het knutselen😅. Ik ga hem zelf maken namelijk🥰 lees dus ff ...
Leuk! Hoe bepaal je het formaat?😊

13 dagen geleden

Ik deel hem liever nog niet haha, ik heb hem zelf getekend en geschilderd 🥰 Dit was die van onze zoon, ook zelf gemaakt.

13 dagen geleden

Reactie op annelynnn

Leuk! Hoe bepaal je het formaat?😊
Ik vind zon lang smal formaat zo leuk😅 dus heb nu een “save the date” formaat aangenomen 105x210 mm

13 dagen geleden

Reactie op lotje20011994

Ik ben nog aan het knutselen😅. Ik ga hem zelf maken namelijk🥰 lees dus ff ...
Wat enig dit 😍😍 op welke site maak je zoiets? Ik ben er nog niet echt mee bezig maar begin van verlof ga ik lekker knutsele

13 dagen geleden

Reactie op amomisborn89

Wat enig dit 😍😍 op welke site maak je zoiets? Ik ben er nog niet echt mee ...
Op Canva😅

11 dagen geleden

Wij gaan voor deze 🥰🐆💜

9 dagen geleden

Dit hadden we de vorige keer. We gaan nu het maantje vervangen voor iets anders en het sierlijke ook weg laten want we weten nu het geslacht niet!

9 dagen geleden

Wat leuk allemaal! Ik moet iets nieuwd verzinnen nu het idee waar ik dol op ben niet mogelijk lijkt (vond wel een drukker, maar 10 euro per kaartje vind ik te gek voor woorden 😭). Heb echt geen idee wat ik wil nu. Scrol iedere dag doorheen verschillende sites, maar voelt allemaal net niet juist.

9 dagen geleden

Ik hoop dat het deze wordt. Man moet er nog naar kijken, maar ik vind dit helemaal leuk 🥰 (potentiële naam even doorgekrast)

9 dagen geleden

Wij gaan, denken we, voor best simpel en klassiek. Maantje is uitgesneden en papier wordt off-white met een linnen/wolken structuur ☺️

9 dagen geleden

Reactie op Fier

Ik hoop dat het deze wordt. Man moet er nog naar kijken, maar ik vind dit h ...
Oh die is leuk ja! En wat fijn dat je een naam idee hebt. Maakt me wel beniewd nu!

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh die is leuk ja! En wat fijn dat je een naam idee hebt. Maakt me wel beni ...
Ja he 😍 Ik was al steeds aan het zoeken naar iets met eendjes/gansjes, maar was hem steeds net niet. Ook gekeken naar iets met een konijntje (na het verliezen van Evie kregen we veel knuffel konijntjes dus vond ik een mooie verwijzing) maar was het ook allemaal net niet. 'toevallig' door een kortingsbon van Prenatal bij Wij geboortekaartjes beland en deze tegengekomen. Over het algemeen vindt mijn man alles wel prima, dus hopelijk is dat nu ook zo 🤪

9 dagen geleden

Reactie op Fier

Ja he 😍 Ik was al steeds aan het zoeken naar iets met eendjes/gansjes, maa ...
Vind ik een heel mooie verwijzing naar Evie!

9 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Wat leuk allemaal! Ik moet iets nieuwd verzinnen nu het idee waar ik dol op ...
Ik maak ook voor anderen geboortekaartjes op maat, dus je mag me altijd een berichtje sturen dan kan ik evt met je mee denken/ wat voor je betekenen :)

9 dagen geleden

Vanaf het openen van dit topic getwijfeld of ik hem wilde delen... Nu even geblurd wat nog geheim is😉. Dit is ook gemaakt in Canva. Het 'takje' heb ik zelf geschilderd en is ook gebruikt op onze verlovings- SaveTheDate- en trouwkaarten. Waarschijnlijk komt er nog een hondenpootje bij onze namen, omdat onze aussie ook echt bij ons gezin hoort.