6 Reacties
7 maanden geleden
Mijne slaapt al sinds 6 weken enkel met een gewoon slaapzakje. Ze zal binnenkort gaan rollen dus inderdaad over gaan naar een gewone slaapzak. Met die handjes moeten ze ook leren omgaan. Ik zou het gewoon proberen en zien hoe het gaat. Eerste nachten zullen sowieso wennen zijn.
7 maanden geleden
Hier ligt ons zoontje (van inmiddels ruim 13 weken) in een puckababy mini. Hier zitten ritsjes bij de armpjes zodat deze er ook uit kunnen. We zijn nu (ivm opvang) aan het oefenen met slaapjes met 1 arm eruit zodat ie kan wennen. In de nachten kan ie nog helemaal ingebakerd. Werkt voor ons goed om het zo op te bouwen! En de slaapzak is ruim. We doen er een lange mouwen romper en pyjama broekje onder aan.
7 maanden geleden
Mijn vent slaapt ook vanaf 6 weken in een hema slaapzak . Omdat die echt nu te klein was heeft hij die van de wibra met die schaapjes. Bij ons binnen kan het nogal fris zijn boven dus de hele dunne zomer is nog te koud. Dus ik zou kijken hoe warm het binnen is bij jullie . Die bijtjes van de Hema is erg fijn vooral die mouwen die je eraf en eraan kan doen. En die schaapjes van de wibra. Verder zal het wel even wennen zijn met de armpjes maar geef het even.
7 maanden geleden
Ik lees even mee馃槄 Hier slaapt ze vanaf 7 weken in de puckababy newborn slaapzak, maar ik doe er nogsteeds een dun lakentje strak overheen om haar armpjes naar beneden te houden. Binnenkort gaat ze naar de opvang, dus ik moet denk ik ook maar gaan proberen om zonder lakentje te oefenen.
7 maanden geleden
Je kunt eventueel kijken naar een Nunki-lakentje. Daar slaapt die van mij onder icm love to dream maar bij mn zoon ook gebruikt icm slaapzak om wat rust te geven toen ik hem in elke uithoek van het ledikantje terugvond.
Via vinted kan ook en je kunt ze weer goed doorverkopen.
Heb nu zelf de fase 2-slaapzak gehaald van Love to dream en eerst 茅茅n mouwtje eraf. Ze hebben trouwens ook wat dikkere slaapzakjes van 2.5tog ipv 1.0 dus daar kun je ook nog naar kijken