10 Reacties

4 maanden geleden

Hier (nog) geen rare dromen, maar ik droom normaal heel veel en nu juist bijna niet 馃槄 Lig er iedere dag nu rond half 10 in omdat ik zo moe ben, maar ben daardoor ook om 6 uur wakker en dan ook nog 鈥榮 nachts vaker wakker 馃槾 Ik dacht dat dat pas bij het einde van een zwangerschap zou komen 馃槀馃槀

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Hier (nog) geen rare dromen, maar ik droom normaal heel veel en nu juist bi ...
Ohh wees blij dat je nog geen rare dromen hebt! Pffff echt niet zo fijn gevoel.. haha! Nou Ik denk dat ik dan toch ook maar eerder in bed ga liggen! Misschien helpt dat...馃槀 hoe ver ben jij?

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Ohh wees blij dat je nog geen rare dromen hebt! Pffff echt niet zo fijn gev ...
Nee dat snap ik! Hopelijk verdwijnen de nare dromen snel bij jou! 馃馃徏 Ik zit pas ergens in week 4, dus nog helemaal niet zover! Jij?

4 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Nee dat snap ik! Hopelijk verdwijnen de nare dromen snel bij jou! 馃馃徏 Ik ...
Hoop ik ook! Ik zit ook in week 4! 4.4 precies te zijn馃挒 ook nog niet zover馃槀

4 maanden geleden

Hier ook hoor. Ik was al een nachtmerrie topic begonnen op het gewone forum. Dat komt dus door de toename van progesteron. Ik heb gisteren en vandaag eindelijk 7u geslapen, waarvan vandaag maar 1x wakker geweest! Het helpt om niet te warm te zijn 's nachts. Tenminste, dat helpt mij nu. Wie weet jou ook :))

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Hier ook hoor. Ik was al een nachtmerrie topic begonnen op het gewone forum ...
Oh goeie! Ga ik dat eens proberen.. want pffff vreselijk! Haha

4 maanden geleden

Ik slaap ook voor geen meter, de hele nacht een soort lichte slaap en ik droom de raarste dingen waarvan toch wel het toppunt dat mijn vriend twee witte lego blokjes was met een gezicht en dat die smolten in een groot vuur. En toen moesten we afscheid nemen 馃槶 kan er nog om huilen omg.

4 maanden geleden

Ik slaap ook voor geen meter, de hele nacht een soort lichte slaap en ik dr ...
Ohhh vreselijk! Haha! Het voelt dan echt zo echt he... arme wij!

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Ohhh vreselijk! Haha! Het voelt dan echt zo echt he... arme wij!
Ja!! Werd echt huilend wakker en daarna natuurlijk best wel lachen om de vorm ervan... De dag daarop droomde ik dat hij een auto was die met me praatte zoals in cars馃

4 maanden geleden

Ja!! Werd echt huilend wakker en daarna natuurlijk best wel lachen om de vo ...
Hahahahha hilarisch