11 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb het zelfde.. ben nu 11 weken

2 maanden geleden

Hier hetzelfde 🙋‍♀️, geen tips. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik precies hetzelfde, niet kunnen slapen, slecht in slaap vallen😴

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde ben nu 11 weken. Heb het ook al denk 5 weken nu. 😅

2 maanden geleden

Haha, dus ben echt niet de enigste 🫣 ergens ook wel fijn om te weten dat we toch een beetje met elkaar wakker liggen😉☺️

2 maanden geleden

Ik kan juist wel goed in slaap vallen doordat ik zo moe ben. Doorslapen is echter wel een probleem. Ik ben veel wakker, slaap licht en onrustig en wordt moe wakker 😅 Geen tips helaad

2 maanden geleden

10 weken hier. Ik heb het soms 4uur zien worden. Geen tips helaas..

2 maanden geleden

Ik heb echt precies hetzelfde… geen tips. Ik ben een boek gaan lezen om mijn hoofd vermoeider te maken. Uiteindelijk na een paar nachten veel wakker te zijn geweest viel ik gister wel snel in slaap. 😴 Misschien werkt het om een podcast te luisteren? 🎧 en dat je daarvan in slaap valt? Ik probeer ook maar wat 😉

2 maanden geleden

Ja, ik heb het ook. Overdag kan ik wel makkelijk een dutje doen, dus misschien dat ik daar maar mee moet stoppen zodat het in de avond makkelijker lukt om in slaap te vallen? Als ik eenmaal slaap, gaat het vaak wel redelijk. Maar als ik wakker word (zoontje, partner, of omdat ik moet plassen), lukt het ook niet goed meer om snel verder te slapen. Was eerst ook nooit een probleem!

2 maanden geleden

3tips (wat ik doe) Goed voelen wanneer je naar bed moet en daar niet overheen gaan slaapmeditatie of yoga nidra of ademhalingsoefeningen Oh en magnesium 2/3 uur voordat je gaat slapen kan ook helpen!

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde. Wat voor mij ietsjes helpt: - magnesium en valeriaan voor het slapen (advies van de verloskundige) - ik heb last van tintelingen op mn heupen als ik op mijn zij lig, dus ik lig met een zwangerschapskussen. Ik merk dat comfort echt bijdraagt aan mn nachtrust nu - na 3/4 uur echt geen dutje meer doen, hoe verleidelijk het ook is uit mijn werk - warme douche voor ik in m’n bed kruip Het is niet dat ik hiermee net zo goed in slaap kom als voor de zwangerschap, maar ik lig in elk geval niet tot 4 uur wakker zoals in het begin.

2 maanden geleden

Heb hetzelfde.. Ook als ik de hele dag heb gewerkt. Ik ben dood moe maar ik zie het bijna elke avond, of naja nacht moet ik zeggen 1 a 2u worden..