22 Reacties
17 dagen geleden
Ik word van elke draai die ik in de nacht maak wakker, dus dat slaapt ook heerlijk... Verloskundige zei de vorige keer dat ik Dormiplant ofzo mocht gebruiken, homeopathisch middel. Vind het alleen spannend, want bang om verslaafd er aan te worden zoals je wel eens hoort bij slaapmiddelen.
Maar vooral aangeven bij VK, wie weet krijg je een ander advies haha hoor ik dan graag!
16 dagen geleden
Pff ik heb nu dat ik sinds 2 nachten slecht slaap. Ook heb ik het idee dat ik stukken minder diep slaap. Kom verder wel snel in slaap maar rond 3 uur half 4 wordt ik wakker om te plassen en dan ben ik ook klaar wakker. Gek genoeg valt de vermoeidheid overdag wel mee. Terwijl ik normaal niet goed functioneer op minder dan 8-9 uur slaap 😛.
Ik denk dat ons lichaam ons al helemaal aan het voorbereiden is.
16 dagen geleden
Ja, hier zie ik soms elk uur op de klok voorbij komen. Tussendoor slaap ik wel. Maar ven toch vet moe wakker de volgende dag. Voel me alleen uitgerust als ik een nacht in 1 ruk geslapen heb. Wat sowieso al niet vaak voorkomt met een dreumes van 14 maanden haha.
Ik ga elke dag +- 1,5 uur met hem slapen. Dan voel ik me daarna weer redelijk ok.
16 dagen geleden
Ooooh ben ook zooooo moeeeeee🥲 voel me soms wel schuldig naar me dochter van 3
15 dagen geleden
Reactie op Skn1993
Ik heb dit helaas ook. Elke nacht weer. Ik voel me net zn kip bij de poelie ...
Nou precies dit. Ik blijf ook draaien op dezelfde plek in bed dus in de ochtend word ik wakker alsof ik in een kuil lig want ik verplaats mij dus nooit in bed🙋♀️ misschien toch aan een zwangerschapskussen gaan denken.
15 dagen geleden
Reactie op Mxxy
Nou precies dit. Ik blijf ook draaien op dezelfde plek in bed dus in de och ...
Zeker doen! Al wordt het draaien er niet makkelijker op 😅
Ik had hier ook weer een rotnacht. Rusteloze benen, rugpijn en ben serieus volledig buiten adem in bed gekropen. Enige activiteit was opstaan uit de zetel, pyjama aan, tanden poetsen, toilet en bed in 🙃 net of ik een hele marathon had gelopen eerst.
15 dagen geleden
Ik ben zo blij dat de slapeloosheid bij deze zwangerschap tot nu toe meevalt🍀
Bij mijn vorige was het zo ernstig dat ik begon te hyperventileren🥲
Misschien gaat het dit keer beter omdat ik magnesium slik..🤷🏼♀️ het schijnt kunnen te helpen bij slaap, zou je eventueel ook nog kunnen proberen
15 dagen geleden
Reactie op cynthiaaaa
Ik ben zo blij dat de slapeloosheid bij deze zwangerschap tot nu toe meeval ...
Welk merk slik je? Mijn vroedvrouw bracht dit al op tegen onrustige benen. Wilde het eerst proberen door vaker een banaan te eten, maar dat helpt niet echt. Als magnesium me ook helpt slapen wil ik toch wel overstappen op een supplement 😅