5 Reacties

Wij hebben ook een dochtertje van 11 maanden. Als tussendoortje krijgt ze maisvingers en fruithapjes en 3 flessen melk. Qua avondeten is het ook echt een drama hier. Dus als iemand tips heeft ?

gisteren

Ik kan zeggen dat het heel herkenbaar voor me is! Alleen yoghurt gaat er goed is. Als ik yoghurt mengt met iets dan hoeft hij het niet haha. Ik volg even mee

gisteren

Een keer je kind goed beschermd met tien slabbetjes in de eetstoel zetten, groot zeil eronder, wortel uit een potje voor 4 maanden neerzetten in een plastic bakje, en een plastic lepel geven. Ja het wordt een tyfuszooi maar wedden dat ze het eet? De onze eet ook steeds slechter en grijpt naar de lepel. Dus dan maar op deze manier 馃槅.

gisteren

Reactie op Kiimi

Een keer je kind goed beschermd met tien slabbetjes in de eetstoel zetten, ...
Zelfs dat hebben we gedaan, op regelmatige basis haha, maar ook dan wilt ze er niks van hebben. Net een pizza voor haar gemaakt uit het kookboek van het Voedingscentrum. Ze begon al te kokhalzen bij de eerste aanraking

gisteren

Reactie op FTM2025

Zelfs dat hebben we gedaan, op regelmatige basis haha, maar ook dan wilt ze ...
Oh wat gek joh! Dit is altijd m'n gouden tip bij moeilijke eters 馃槄... Eet ze ook geen fruitzakjes?