9 Reacties

4 maanden geleden

Wagenziekte

4 maanden geleden

Reactie op berggeit

Wagenziekte
Dankjewel!! Ik daar alleen nooit last van dat zullen zij ook wel weten 馃槀馃 maar misschien is dat wel de beste inderdaad en dan zeggen dat ik daar last van krijg in combinatie met vermoeidheid ofzo 馃槀 hopelijk geloven ze het dan hahah

4 maanden geleden

Reactie op Jk2023k

Dankjewel!! Ik daar alleen nooit last van dat zullen zij ook wel weten 馃槀馃 ...
Ik heb er vaak geen last van maar met periodes wel. En het kan ook per auto verschillen (door oa vering en ligging op de weg)

4 maanden geleden

Drink je normaal gesproken wel eens wat? Het is vrijdag avond, dan heb je wellicht een wijntje teveel op 馃槀

4 maanden geleden

Hoihoi, Misschien is er geen smoes nodig als je een Suprimal inneemt. Pilletjes tegen wagenziekte die ook heel goed helpen tegen de misselijkheid. Ik was een weekend weg met mijn vriend laatst en op de heenweg nog nergens last van en tijdens dat weekend werd ik steeds misselijker etc dus toen die pilletjes gehaald en dat hielp al enorm. Veel liefs van mij鉂わ笍

4 maanden geleden

Dankjullie wel 鉂わ笍 ik ben helemaal opgelucht haha, ik denk dat ik zo nog even die pilletjes ga regelen en mocht dat niet helpen ga of ik de wagenziekte gebruiken of inderdaad beetje brak want we keken voetbal met vrienden en ik had lang niet meer gedronken dus viel zwaar 馃槀馃槀 die vind ik ook wel heel goed haha

4 maanden geleden

Feestje geweest en vette kater hahaha nee geen idee Gefeliciteerd 鉂わ笍

4 maanden geleden

Reactie op Kirsten.:)

Hoihoi, Misschien is er geen smoes nodig als je een Suprimal inneemt. Pill ...
Bij de wagen pilletjes di3 ik gebruik staat dat je ze noet mag tijdens een zwangerschap

4 maanden geleden

Ik zou zeggen dat beetje de buikgriep hebt of gevoel hebt dat het aankomt ik zei dit altijd tot 16 weken opgegeven moment zagen ze mijn buikje en wisten ze met 16 weken zonder dat ik Wat zei dat ik zwanger was maar zei dachten natuurlijk dat ik het zelf niet wist omdat ik altijd aangaf ik iets verkeerds heb gegeten met thuisbezorgd ensow 馃槀馃槀馃槀