14 Reacties

4 maanden geleden

Een verjaardag ? Een bezoekje aan iemand binnen de familie waar je even heen moet?

4 maanden geleden

Best lastig dit. Mijn idee: Spontaan samen een proefles boxen misschien? Of een andere sport?

4 maanden geleden

Jammer dat je het niet eerder geregeld hebt. Dat was makkelijker geweest. Je zou kunnen zeggen dat er een probleem is in het huis van je ouders en jullie er snel heen moeten?

4 maanden geleden

Je kunt zeggen dat je iets hebt op het werk van je man waarbij partners mee gaan

4 maanden geleden

Oudergesprek van het kdv🤣🤣

4 maanden geleden

Moet je partner echt mee naar de afspraak? Ik begrijp dat dat prettiger is, maar moet het ook echt? Het is erg kortdag. Tuurlijk kan je zeggen dat je een afspraak hebt en vergeten bent tijdig oppas te regelen. Wat de afspraak is kan je in het midden laten. Het is immers ook wat vreemd om te zeggen dat je bijvoorbeeld een verjaardag hebt en binnen een uur weer thuis bent, want zo lang duurt de afspraak bij de verloskundige niet, lijkt mij.

4 maanden geleden

Moet je partner echt mee naar de afspraak? Ik begrijp dat dat prettiger is, ...
Smoezen voor korte afspraken buiten de deur kunnen zijn: Iets kopen en afhalen via Marktplaats (waarbij je er gezamenlijk naartoe gaat om het product te bekijken) of een rondleiding/kennismaking op een KDV, peuterspeelzaal, school etcetera. Ik verzin maar wat hoor.

4 maanden geleden

Ah, ik heb zojuist mijn zus laten oppassen om naar een vroege echo te kunnen. Naar de mondhygiënist was mijn smoes. 🙃

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie ideeën! Het is gelukt, ze past op. 😄👍

4 maanden geleden

Reactie op Ella1234

Bedankt voor jullie ideeën! Het is gelukt, ze past op. 😄👍
Ben benieuwd wat je hebt gezegd?

4 maanden geleden

Reactie op Pareltje2023

Ben benieuwd wat je hebt gezegd?
We hadden uiteindelijk gezegd dat we op kraamvisite gingen bij een collega. Een beetje een gek tijdstip maar ze leek het niet vreemd te vinden.

4 maanden geleden

Reactie op Ella1234

We hadden uiteindelijk gezegd dat we op kraamvisite gingen bij een collega. ...
Vind ik geen gek tijdstip hoor, wij hadden liever in de avond visite omdat de kleine dan toch niet sliep konden we in de ochtend uitslapen

4 maanden geleden

Moet je echt de details van de afspraak delen met je oppas? Tegen een buurvrouw zou ik gewoon zeggen dat we een korte afspraak hebben 😇 of het in de buurt is en hoe laat je terug hoopt te zijn.

4 maanden geleden

Kan je dochter niet gewoon mee? Is een mooi moment, ook mooi om haar mee te nemen.