13 Reacties

4 maanden geleden

Heb hetzelfde “probleem”. Ik ga zeggen dat ik een blaasontsteking heb en probeer te stoppen met roken.

4 maanden geleden

Hmm lastig. Ik heb vorige week het smoesje gebruikt dat ik ibuprofen op had, maar dat was wel een andere setting. Weet ook niet of het heel geloofwaardig is. Ondanks dat de combi niet fantastisch is, zou ik normaal wel gewoon drinken als ik ibu op heb denk ik😅 Verder niet echt ideeën. Heb zaterdag ook een festival dus moet voor dan ook nog wat verzinnen.

4 maanden geleden

Bij pijnstillers en antidepressiva (maar ok das een heftige 😆) wordt alcohol afgeraden en jij combineert graag beiden dus vandaag dan maar allebei niet. Zoiets?

4 maanden geleden

Bij pijnstillers en antidepressiva (maar ok das een heftige 😆) wordt alcoh ...
Met beiden bedoel ik alcohol en sigaretten en niet pijnstillers en antidepressiva hahahaha

4 maanden geleden

Ik ben gestopt met roken en ben ik eerlijk over maar heb wel "gedronken". Dus we hebben flessen alcoholvrij gehaald en die overgeschonken in gewone wijnflessen. Hier hebben we wel stiekem mee moeten doen want als iemand anders die fles pakt weten ze natuurlijk direct dat het alcoholvrij is haha. Als ik wat anders te drinken kreeg zoals likeur dronk mijn vriend die stiekem op 😂

4 maanden geleden

Nou ik had dus gisteren een festival en heb niet echt een smoesje gebruikt. De rondjes dat ik of mijn vriend drinken ging halen nam ik een 0,0 biertje. De andere rondjes een frisje. Tegenwoordig drink ik sowieso wat minder dus dat viel denk ik niet zo op. Was wel even stress toen we binnenkwamen omdat het 0,0 biertje in een flesje zat in plaats van een glas. Maar gewoon gevraagd of ze het ook in een glas wilden doen en dat deden ze gelukkig ook (en best discreet ook!). En vandaag toevallig ook hoofdpijn en een beetje misselijk, dus dat kwam ergens wel mooi uit haha. Iedereen denkt dat ik een kater heb 🤣 vind het nu al leuk om straks te kunnen vertellen dat het dus stiekem geen kater was.

4 maanden geleden

Haha wat goed gedaan zeg! Ze hebben geen idee. Dat wordt genieten! Ik zei dat ik geen biertje wilde omdat ik hele week ziek was geweest, er kwam direct de opmerking of ik zwanger was. Ik denk dat iedereen het uiteindelijk weet, maar verder geen vragen meer gehad gelukkig.

4 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Haha wat goed gedaan zeg! Ze hebben geen idee. Dat wordt genieten! Ik zei ...
Hahah ja fantastisch zo 🤣. Kan ik ook wel van genieten ofzo. Wat vervelend dat ze bij jou gelijk een opmerking gemaakt hebben. Vind dat altijd best een beetje asociaal eigenlijk. Voor hetzelfde geld is iemand al jaren bezig en lukt het niet, lekker pijnlijk dan. En sowieso word jij nu ook in een ongemakkelijke positie gebracht.

4 maanden geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Hahah ja fantastisch zo 🤣. Kan ik ook wel van genieten ofzo. Wat vervelen ...
Haha dat snap ik! Kun je eigenlijk nu al niet meer wachten om die gezichten te zien hé! Ja, ik had hem ook niet zien aankomen. Of in ieder geval niet van haar, er is er 1 die dat kan doen maar zij zei juist niks. Ik dacht ook, tja wat ga ik nu zeggen. Heb het ontkent en meer niet over gezegd. Ik dacht, wat wil je nu horen? Als ik het wilde vertellen had ik dat al lang gedaan. Ik zou dat zelf ook nooit doen. Dat je het denkt, prima. Maar dat ga je toch niet vragen..

4 maanden geleden

Bij mij is aankomend weekend mn fiets kapot. He jammer moest met de auto😂

4 maanden geleden

Ik zou idd ook zeggen dat je pijnstilling hebt gebruikt (bij NSAID wordt alcohol afgeraden) of anders meedrinken met een 0,0. 😄

4 maanden geleden

Je kunt ook gewoon zeggen dat je een antibiotica hebt en nsaids voor een verwaarloosde blaasontsteking met die combinatie is drinken geen goede keus, bij mijn vriendinnen heeft het toen gewerkt😂

4 maanden geleden

Lastig he! Ik lees even mee... heb aankomende vrijdag een bruiloft waarbij het heel erg lastig gaat worden om steeds "nee" te zeggen.... moet een goede smoes hebben voor die tijd