10 Reacties

4 maanden geleden

Ja ik heb dat ook heel apart vind ik dat. Ik. Ben trouwens bijna 7 weken 馃槉

4 maanden geleden

Ik heb dat nu ook en had het ook bij mijn vorige zwangerschap 馃槉 een gevoel alsof mijn maag ineens gekrompen is

4 maanden geleden

Reactie op Sabrientjelove

Ja ik heb dat ook heel apart vind ik dat. Ik. Ben trouwens bijna 7 weken 馃槉 ...
Van harte gefeliciteerd, ja heel appart vandaar me vraag . Met mijn eerste had ik nergens last van. Deze zwangerschap is totaal anders!

4 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

Ik heb dat nu ook en had het ook bij mijn vorige zwangerschap 馃槉 een gevoel ...
Gelukkig is het dus wel een normale zaak ik maakte me alweer zorgen! Ik had het namelijk niet bij mijn eerste maar jij dus bij alle twee.

4 maanden geleden

Reactie op sharonjayden

Gelukkig is het dus wel een normale zaak ik maakte me alweer zorgen! Ik had ...
Ja, klopt! 馃槂 dat was een gezonde zwangerschap en mijn dochter is kerngezond. Ons lichaam weet perfect aan te geven wat het echt dringend nodig heeft aan voedingsstoffen, dus als je merkt dat het gewoon echt niet gaat om meer te eten en als je je ook niet slap, hongerig of duizelig voelt, vertrouw er dan op dat alles goed zit 馃槉 (de eerste zwangerschap was bij mij dus een meisje, misschien is dat al een verschil?)

4 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

Ja, klopt! 馃槂 dat was een gezonde zwangerschap en mijn dochter is kerngezon ...
Oh wat een fijne reactie en bij mijn was de eerste een jongen dus stiekem hoop ik dat dit een meisje is 馃槉 maar dat zegt misschien ook niks het belangrijkste is dat het gezond is . 馃拫

4 maanden geleden

Reactie op sharonjayden

Oh wat een fijne reactie en bij mijn was de eerste een jongen dus stiekem h ...
Ja, precies dat 鉂わ笍

4 maanden geleden

Oh ja ook heel erg last van! Net maar 1 boterham kunnen eten en vanmorgen ook al weinig op. Bij het avondeten laat ik nu ook vaak meer dan de helft staan. Terwijl ik normaalb een goede eter ben 馃檲 maar ga er maar vanuit dat als ik t echt nodig heb mn lichaam het vanzelf aangeeft

4 maanden geleden

Pff herken dit ook echt! Zal er vast bijhoren! 馃槝

4 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Ik krijg er echt bijna niks in, heb een mega vol gevoel en blaas op als een ballon na het eten. Mijn buik begint langzaamaan echt uit te zetten maar na het eten heb ik echt een flinke buik. Vraag me persoonlijk ook af hoe ik het op deze manier nu heel lang kan (blijven) verbergen 馃檲 nu ruim 8 weken zwanger.