27 Reacties
11 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Hoe was het gegaan?
Vervangende manager was het er niet meteen mee eens. Vragen hoelang ik er dan uitlig, hoeveel weken ik nu ben en anders locatie dichterbij.
Maar heb aangegeven dat mijn manager en ik mijn contract laten aflopen omdat ik anders 13/14u van huis ben met werken en dat is gewoon geen doen. Ja toen snapte ze het wel en locatie dichterbij is er ook gewoon niet. Ga ook echt niet nog paar weken ergens anders staan waar ik niemand ken, met me zwangere pens 🤣.
En vind het met rijden gewoon niet meer verantwoord, zo dicht op me stuur al..
Collega’s snapte het en gaven me groot gelijk, goed ook dat ik me grens aangaf!
Wel jammer 9 weken voor me verlof uitvallen mja, is niet anders
11 dagen geleden
Reactie op Ghisjhe
Vervangende manager was het er niet meteen mee eens. Vragen hoelang ik er d ...
Nou, snap jou helemaal. Je werkte in de kinderopvang toch? Of herinner ik me dat verkeerd.. welke regio woon/werk je?
Snap sowieso niet Waarom vervangende managers zich met contractzaken bemoeien als er al afspraken zijn.
Super goed dat je je grens hebt aangegeven en goed naar je lichaam luistert!
11 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Nou, snap jou helemaal. Je werkte in de kinderopvang toch? Of herinner ik ...
Het verbaasde haar denk ik haha. Zo klonk ze in elk geval en dat ze het jammer vond. Maar beide keuzes waren niet makkelijk of leuk. Bedoel je rijdt niet voor niets zo lang 😅.
Kinderopvang ja in Eindhoven bij Partou en wij wonen in Beek, vlakbij Maastricht haha. Dus is wel echt een eindje van elkaar af 🤣
10 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Oja dat is inderdaad een flink stuk rijden. Ben je verhuisd ofzo of hoe be ...
Ik heb mijn man leren kennen via Tinder en ik woonde zelf in Deurne bij mijn moeder. Mijn bazin toen gaf geen zekerheid over mijn contract dus zo weer in Eindhoven bij mijn toen oude nu dus huidige werkgever terecht gekomen en kon daar zo beginnen.
Maar in november vorig jaar dus gaan samenwonen in Beek inderdaad haha! En ik moet zeggen, de route Beek Eindhoven en andersom is met spits beter te doen dan Deurne Eindhoven en andersom!
Deurne Eindhoven stond ik altijd vast, maakt niet uit welke route of tijdstip 🤣.
Alleen ja in mijn verlof dus wel dichter bij huis zoeken, heb nog niks maar dat komt wel goed 😊.
Twijfel alleen wel of ik nu al sollicitaties de deur uit zal doen of zal wachten tot na de bevalling. Omdat ik niet weet of ik de zwangerschap moet benoemen etc en pas in augustus begin