30 Reacties
vorige week
Reactie op wensmama92
Deze! De hele dag die ballen erop “klikken” en eraf halen. En dat op repeat ...

Ja deze zijn bij ons ook een hele grote hit. Ik heb ook de dieren maar deze met de ballen vindt hij het leukste.
Wij hebben bijzettafels met metaal eraan en nu heeft hij ontdekt dat ze daaraan blijven hangen. Helemaal geweldig ☺️
vorige week
Bij ons is smartmax helemaal geen hit. Cadeau gekregen bij de eerste en bij beide kindjes wordt er enkele minuten mee gespeeld (= alles over de vloer verspreiden) en nadien wordt er niet meer naar gekeken.
Bij ons zijn ze grote fan van alles met lawaai en lichtjes. We hebben zo een stapeltoren met ringen op zo’n basis en onderin zit er een klein belletje. Zoontje haalt de ringen er continu van en rammelt er dan op los.
vorige week
Als ik moet kiezen dan toch wel echt deze. Oerlelijk ding maar zowel mijn zoon als nu dochtertje vermaken zich hier echt lang mee. Zoon (bijna 3) nu wederom weer nu die weer beneden staat😂
Nieuw €70 euro maar voor de eerste voor €10 zo goed als nieuw van marktplaats gehaald (2x voor 10 kunnen scoren bij verschillende adressen, 1 voor bij opa en oma thuis!!).

vorige week
Bij ons thuis zijn de huisslippers echt een hit. Speelgoed is voor eventjes leuk, maar vervolgens gaat hij alweer op zoek naar iets anders. Plastic tassen vindt hij ook heel fascinerend. Alle spullen naar beneden gooien (bijvoorbeeld van tv-meubel, salontafel, keukentrolley) vindt hij ook geweldig. Maar de huisslippers gaan toch wel een stapje verder, hij cruist ermee door het huis. 🤪
vorige week
De knoopjes van een jas of vest is het beste vermaak hier 🤣🤣 als ze bij je op schoot zit kan ze hier mega lang aan peuteren met die kleine vingertjes en is ze fully focus. Terwijl de box vol zit met speelgoed waar ze alleen mee gooit 😂😂
vorige week
Reactie op Esmee2017
Bij ons is de houten trein van HEMA een hit. Ze haalt alles eraf, krijgt ni ...

Oh zal hier het treintje (little dutch) ook eens gaan aanbieden.
"Kleine" dingetjes van de ene bak in de andere is favoriet momenteel
vorige week
Reactie op wensmama92
Deze! De hele dag die ballen erop “klikken” en eraf halen. En dat op repeat ...

Super deze heb ik net op mijn lijstje gezet !!
vorige week
De tractor van de Action (hierdoor ging hij uiteindelijk kruipen) en de verzorgboerderij van Fisher Price

vorige week
Smartmax is hier ook een hit bij mn zoontje :)
Maar ook alles van zus. Keukenspulletjes/ pannetjes zijn echt geweldig. Stapelstenen word elke dag mee gespeeld, vooral spullen in de stenen leggen en er uit halen. Poppen en knuffels een flesje geven vind hij ook echt geweldig. En de ringentoren en stapelbakjes zijn ook al heel lang favoriet 😁