6 Reacties

4 maanden geleden

Oh wat leuk dat je zo fanatiek sport! Je zou het met de verloskundige kunnen overleggen. Ik heb echt geen flauw idee, maar die tip wil ik je wel mee geven. Volg je gevoel.

4 maanden geleden

Ik zou ermee stoppen als je echt op je buik duikt. Ook het risico van een harde klap in je buik. Je kindje zit veilig weg, maar groeit nu wel snel. Tegen de 10 weken heb je een kleintje met vingertjes en teentjes in je buik zitten. Kan je misschien op een lager niveau meedoen? Of enkel de opwarming (als die er is, ik sport niet dus geen idee 🤪)zodat je toch het gevoel hebt erbij te zijn?

4 maanden geleden

Ik denk dat dat per zwangerschap ook weer verschilt. Tijdens je eerste trimester kun je de meeste sporten wel blijven doen maar dat ligt er ook aan hoe je je voelt. Ik zou het zeker overleggen met je verloskundige.

4 maanden geleden

Ik zit op volleybal! Ik blijf gewoon volleyballen zolang ik me goed voel.. vorig jaar is m’n teamgenootje met 20 weken gestopt. Ik ben wel buitenaanvaller . Misschien idd overleggen met je verloskundige?

4 maanden geleden

Dank je wel voor de reacties 🧡

4 maanden geleden

Mocht er nog iemand volleyballen; ik heb gebeld met de verloskundige. Ze zegt als je rustig door sport kan het geen kwaad, maar continu gaat duiken voor een bal raad ze af. Dus besloten niet meer te gaan helaas.