9 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben zwanger geworden met een ivf traject en spuit sinds de terugplaatsing al bloedverdunners, ik ben nu bijna 12 weken. Tot nu toe alleen maar mooie echo鈥檚 gehad. De arts schrijft het echt niet zomaar voor, ik zou het gewoon gebruiken..

茅茅n maand geleden

Reactie op SA2525

Ik ben zwanger geworden met een ivf traject en spuit sinds de terugplaatsin ...
Ik ben ook zwanger geworden door IVF Ik ga het ook zeker gebruiken, want krijg het niet voor niets .. ik heb een verhoogde kans op weer trombose vandaar. Maar vind het gewoon een beetje spannend allemaal 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Cristel1991

Ik ben ook zwanger geworden door IVF Ik ga het ook zeker gebruiken, want kr ...
Ik vond het in het begin ook super spannend, we doen het voor iets moois 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik ben ook sinds zondag begonnen. Heb dit ook bij m鈥檔 eerste zwangerschap moeten doen. Kan absoluut geen kwaad voor de kleine 馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Debbsss02

Ik ben ook sinds zondag begonnen. Heb dit ook bij m鈥檔 eerste zwangerschap m ...
Fijn om te lezen bedankt 馃檹馃徎馃檹馃徎

茅茅n maand geleden

Ik moet alleen achteraf spuiten door aangeboren aanleg tot trombose. Buiten dat ik de spuitjes nogal venijnig vind (pikt bij het inspuiten), heb ik voor de rest niets van gemerkt. De dokter schrijft dit inderdaad niet zomaar voor. Ik draag nu alleen preventief steunkousen.

茅茅n maand geleden

Ik spuit (fragmin) en slik (ascal) ook bloedverdunners. Dit omdat ik het antifosfolipidensyndroom heb. Ik heb inmiddels 3 miskramen gehad, waaronder de laatste ook icm medicatie helaas. Waarom bespreek je je zorgen niet met je arts? Besef dat als je een trombose krijgt in de bloedtoevoer naar je kindje, je kindje erdoor kan overlijden. Naast alle risico's die het voor jezelf met zich meebrengt. Dus ik zou me vooral geen zorgen maken en deze kans met 2 handen aangrijpen om erge complicaties te voorkomen

茅茅n maand geleden

Reactie op Joycani

Ik spuit (fragmin) en slik (ascal) ook bloedverdunners. Dit omdat ik het an ...
Ik ben er ook al mee begonnen inmiddels Mijn arts weet dat ik deze zorgen heb maar het is voor mij en de kleine beter om het te spuiten dus dit doe ik ook zeker. Het is even over een drempel heen stappen qua spuiten maar dat komt goed.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cristel1991

Ik ben er ook al mee begonnen inmiddels Mijn arts weet dat ik deze zorgen h ...
Ja dat is het zeker wel! Gelukkig heb ik zelf geen angst voor spuiten e.d. dus dat scheelt. Ergens went het op een gegeven moment ook wel. Tip. Spuit de vloeistof langzaam uit (echt langzaam tot 10 tellen). Dan de spuit nog even laten zitten (ongeveer 5 sec) en dan pas eruit halen. Scheelt veel pijn en blauwe plekken!