11 Reacties

10 uur geleden

Hangt er helemaal vanaf hoe je zwangerschap verloopt. Ik lig nu al plat met bekkenpijn (23w), maar heb vriendinnen die tot het einde huppelend door hun zwangerschap heen gaan. Dus denk dat niemand dat voor jou kan voorspellen. Ik hoop voor je dat je een van die mensen bent die lekker huppelend er doorheen gaat en je lekker van je Londen tripje kunt gaan genieten in december!

10 uur geleden

Geen ervaring mee, ik weet wel dat je tot week 32-36 weken mag vliegen afhankelijk van de vliegmaatschappij. En als je daarvoor zit een verklaring meenemen dat je veilig kan vliegen

9 uur geleden

Reactie op Lisaaa-

Geen ervaring mee, ik weet wel dat je tot week 32-36 weken mag vliegen afha ...
Ja! Dit had ik uitgezocht voordat ik geboekt had! Ik zou inderdaad een verklaring moeten regelen bij de verloskundige

9 uur geleden

Reactie op Ina33

Hangt er helemaal vanaf hoe je zwangerschap verloopt. Ik lig nu al plat met ...
Ja, dat is helemaal waar! Elke zwangerschap en elk lichaam is natuurlijk anders. Ik hoop eigenlijk op wat succes verhaaltjes. Het blijft idd fingers crossed dat het tot die tijd nog goed en makkelijk gaat

9 uur geleden

De kans is aanwezig dat je niet meer 20 duizend stappen per dag kan zetten om Londen te verkennen maar dan kun je je tripje aanpassen naar wat je wel kan… De meeste zwangeren die ik ken zitten rond dat termijn niet aan bed gekluisterd maar kunnen nog wel wat

8 uur geleden

Ben in mijn vorige zwangerschap rond 8/8,5 maand nog een weekje op vakantie geweest. Was dan wel meer een zon vakantie en niet echt een stedentrip. Merkte toen dat ik niet meer hele lange stukken kon lopen of lang stil staan.. verder ging het prima maar daar leende die vakantie toen ook goed voor, vooral rustig aan gedaan.

2 uur geleden

Ik ben vorig jaar met 7 maanden zwangerschap getrouwd. Vanwege bekkenpijn zat ik de hele dag in de rolstoel of op een gewone stoel. Ik had het écht niet meer gekunt met 8 maanden rondlopen in Londen. Of iemand zou mij de hele dag moeten duwen in de rolstoel. Maar zelfs zitten deed al pijn. Toen had ik met 20 weken al pijn. Nu dans ik nog met 22 weken. Dus wie weet zou ik het deze zwangerschap wel kunnen. Maar zover kun je niet vooruit kijken. Ik zou het niet durven iig.

één uur geleden

Wij hebben met 34 weken (nieuwjaar) eigenlijk nog een stedentrip staan naar hannover-berlijn-hamburg met de auto maar ik ben echt ah twijfelen. Ben eind september naar Zwitserland geweest en daar was ik kapot van..dit weekend een paar dagen Sicilië en volgende maand een stedentrip Italië. Ben nu 22 weken, last van harde buiken, mijn bekken en ik merk dat iedereen stinkt in t vliegtuig 😂😂😂 ik zou gewoon gaan mits je niet verder bent dan 36 weken. Ga na of je reisverzekering Londen laat vallen onder Europa, pas zo nodig aan en anders wordt het een Brexit kindje 😋 haha geniet ervan!!

43 minuten geleden

Vorige zwangerschap met 36 weken een stedentripje in Nederland gedaan. Wel ruim 1,5 uur rijden (ik reed). Merkte wel dat ik minder ver wilde lopen dan ‘normaal’. Maar verder had ik er geen last van. Ook verder geen last van zwangerschap kwaaltjes. Denk dus dat het er van afhangt hoe je je lichamelijk voelt. En iets minder verwachtingen van jezelf hebben!

32 minuten geleden

Maar zo'n reisverzekering betaald denknik alleen uit als je nog niet zwanger was op moment van boeken en daarna niet meer om die reden kan gaan. Niet als je al zwanger bent tijdens boeken . Ik zou heel goed nalezen wat er in de voorwaarden staat. Ik vraag me af of je met 8 maanden nog een vliegverklaring krijgt überhaupt voor een tripje zonder echte noodzaak. Het risico wordt dan wel heel groot dat er tijdens 1 van de vluchten iets gebeurd qua start bevalling. Qua fitheid daar denk ik dat het voor iedereen verschillend is. Ik was met 28 weken 3 dagen naar Frankfurt. Had toen ook nagenoeg geen klachten maar die 3 dagen lopen slenteren etc vond ik wel heel erg vermoeiend.