23 Reacties

één maand geleden

Hangt er helemaal vanaf hoe je zwangerschap verloopt. Ik lig nu al plat met bekkenpijn (23w), maar heb vriendinnen die tot het einde huppelend door hun zwangerschap heen gaan. Dus denk dat niemand dat voor jou kan voorspellen. Ik hoop voor je dat je een van die mensen bent die lekker huppelend er doorheen gaat en je lekker van je Londen tripje kunt gaan genieten in december!

één maand geleden

Geen ervaring mee, ik weet wel dat je tot week 32-36 weken mag vliegen afhankelijk van de vliegmaatschappij. En als je daarvoor zit een verklaring meenemen dat je veilig kan vliegen

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Geen ervaring mee, ik weet wel dat je tot week 32-36 weken mag vliegen afha ...
Ja! Dit had ik uitgezocht voordat ik geboekt had! Ik zou inderdaad een verklaring moeten regelen bij de verloskundige

één maand geleden

Reactie op Ina33

Hangt er helemaal vanaf hoe je zwangerschap verloopt. Ik lig nu al plat met ...
Ja, dat is helemaal waar! Elke zwangerschap en elk lichaam is natuurlijk anders. Ik hoop eigenlijk op wat succes verhaaltjes. Het blijft idd fingers crossed dat het tot die tijd nog goed en makkelijk gaat

één maand geleden

De kans is aanwezig dat je niet meer 20 duizend stappen per dag kan zetten om Londen te verkennen maar dan kun je je tripje aanpassen naar wat je wel kan… De meeste zwangeren die ik ken zitten rond dat termijn niet aan bed gekluisterd maar kunnen nog wel wat

één maand geleden

Ben in mijn vorige zwangerschap rond 8/8,5 maand nog een weekje op vakantie geweest. Was dan wel meer een zon vakantie en niet echt een stedentrip. Merkte toen dat ik niet meer hele lange stukken kon lopen of lang stil staan.. verder ging het prima maar daar leende die vakantie toen ook goed voor, vooral rustig aan gedaan.

één maand geleden

Ik ben vorig jaar met 7 maanden zwangerschap getrouwd. Vanwege bekkenpijn zat ik de hele dag in de rolstoel of op een gewone stoel. Ik had het écht niet meer gekunt met 8 maanden rondlopen in Londen. Of iemand zou mij de hele dag moeten duwen in de rolstoel. Maar zelfs zitten deed al pijn. Toen had ik met 20 weken al pijn. Nu dans ik nog met 22 weken. Dus wie weet zou ik het deze zwangerschap wel kunnen. Maar zover kun je niet vooruit kijken. Ik zou het niet durven iig.

één maand geleden

Wij hebben met 34 weken (nieuwjaar) eigenlijk nog een stedentrip staan naar hannover-berlijn-hamburg met de auto maar ik ben echt ah twijfelen. Ben eind september naar Zwitserland geweest en daar was ik kapot van..dit weekend een paar dagen Sicilië en volgende maand een stedentrip Italië. Ben nu 22 weken, last van harde buiken, mijn bekken en ik merk dat iedereen stinkt in t vliegtuig 😂😂😂 ik zou gewoon gaan mits je niet verder bent dan 36 weken. Ga na of je reisverzekering Londen laat vallen onder Europa, pas zo nodig aan en anders wordt het een Brexit kindje 😋 haha geniet ervan!!

één maand geleden

Vorige zwangerschap met 36 weken een stedentripje in Nederland gedaan. Wel ruim 1,5 uur rijden (ik reed). Merkte wel dat ik minder ver wilde lopen dan ‘normaal’. Maar verder had ik er geen last van. Ook verder geen last van zwangerschap kwaaltjes. Denk dus dat het er van afhangt hoe je je lichamelijk voelt. En iets minder verwachtingen van jezelf hebben!

één maand geleden

Maar zo'n reisverzekering betaald denknik alleen uit als je nog niet zwanger was op moment van boeken en daarna niet meer om die reden kan gaan. Niet als je al zwanger bent tijdens boeken . Ik zou heel goed nalezen wat er in de voorwaarden staat. Ik vraag me af of je met 8 maanden nog een vliegverklaring krijgt überhaupt voor een tripje zonder echte noodzaak. Het risico wordt dan wel heel groot dat er tijdens 1 van de vluchten iets gebeurd qua start bevalling. Qua fitheid daar denk ik dat het voor iedereen verschillend is. Ik was met 28 weken 3 dagen naar Frankfurt. Had toen ook nagenoeg geen klachten maar die 3 dagen lopen slenteren etc vond ik wel heel erg vermoeiend.

één maand geleden

Reactie op Cupcake19

Maar zo'n reisverzekering betaald denknik alleen uit als je nog niet zwange ...
Hoi hoi! In de voorwaarden staan zwangerschap of complicaties bij zwangerschap. Ik zou het idd nog verder kunnen uitzoeken. Daarnaast ben ik tijdens t vliegen 32 weken bij klm mag je tot 36 weken vliegen. Ik ben nog ruim op tijd. Wat dat betreft! Ja, ik wil het liefst een hotel in het centrum, om veel lopen en reizen te voorkomen. We zijn niet van plan veel te bezichtigen, maar vooral lekker eten en genieten van de kerstlichtjes/sfeer

één maand geleden

Reactie op Thomas1989

Wij hebben met 34 weken (nieuwjaar) eigenlijk nog een stedentrip staan naar ...
Hoi hoi! Bedankt voor je reactie en wat leuk dat jullie nog zoveel op de planning hebben staan! Het scheelt wel dat jullie met de auto gaan, ik zou idd aankijken of het lukt. Ik ben in december 32 weken, gelukkig mag ik nog vliegen en had toevallig een wereld reisverzekering genomen ivm een vakantie naar Tanzania (begin van de zwangerschap). Hahaha! Nou liever niet hoor 😭, maaaar aan de andere kant, geweldig met het mooie kerstsfeer in Londen. Gaan rond de kerst periode is al een dream come true . Fingers crossed!

één maand geleden

Reactie op Ruby3.1

De kans is aanwezig dat je niet meer 20 duizend stappen per dag kan zetten ...
Ja! We passen het inderdaad wel aan, we willen een hotel in het centrum. T liefst in de buurt van bepaalde bezienswaardigheden. Maar eigenlijk ga ik alleen voor de kerstsfeer (vier zelf geen kerst) maar lijkt me prachtig om daar van te genieten. Gelukkig! Ik hoop dat ik 1 daarvan ben ☺️☺️

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Hoi hoi! In de voorwaarden staan zwangerschap of complicaties bij zwangers ...
Oh kijk aan. Ja die kerstsfeer in andere landen raken toch net een andere plek in je ziel dan hier in Nederland haha. Ik hou ervan. Zolang het goed voelt zou ik dan idd gewoon gaan en verder op het gemak doen.

één maand geleden

Ik denk dat je vooral moet kijken naar hoe je je dan voelt. En wellicht verwachtingen bijstellen? Dus niet de hele stad door kunnen banjeren, maar lekker rustig aan en wellicht wat vaker een Uber pakken :)

één maand geleden

Reactie op hsm0510

Hoi hoi! Bedankt voor je reactie en wat leuk dat jullie nog zoveel op de pl ...
Ja dat is zo mooi 🥰 we hebben juist nu ik wist dat ik zwanger ben wat tripjes bijgeboekt, als ik nu gaat het nog 😂😆 niet gedacht echter aan de fysieke problemen die ik ging krijgen. Geniet van je tripje naar Londen. Gaat vast goed komen. 😄

één maand geleden

Ik zou het persoonlijk niet doen, maar dat is vooral omdat mijn andere 3 vroeg geboren zijn (34+3, 36+6 en 37+2). Dus ik blijf zeker vanaf 1,5-2 maanden voor de uitgerekende datum in de buurt van huis. Ik ken ook mensen die volledig voldragen hebben en tot de dag van de bevalling van alles hebben ondernomen, dus het kan ook prima goed gaan. Misschien gewoon tegen die tijd even kijken hoe je er onder voelt, annuleren kan altijd nog

één maand geleden

Als je je goed voelt kan het denk ik prima met 32 weken hoor! 😊 ik heb in Londen gewoond, en hoewel het daar écht bizar druk is rond de kerst (als je daar tegenkan is dat geen ramp natuurlijk), is het ook wel echt mooi. Het ov is in Londen zo goed geregeld dat je echt niet ver hoeft te lopen als je dat niet redt, neem een oystercard (hetzelfde als een ov chipkaart hier), laadt m op, en je crosst de hele stad door. Er zijn zoveel metro stations en bushaltes dat je echt alles op een paar passen afstand hebt als je wil 😊.

één maand geleden

Je moet geloof ik dan nog wel bij je vk checken en jezelf “veilig” laten verklaren voor het vliegen, ook al mag het bij klm tot 36 wk! Ik zelf zou het niet zo snel doen, maar dat komt idd dat ik het te snel op evt geboorte vind plus ikheb een aantal weken geleden nog gevlogen en ik vond het stijgen en landen echt heeeel oncomfortabel in/op mijn buik 🥲

één maand geleden

Reactie op IreneEmma

Je moet geloof ik dan nog wel bij je vk checken en jezelf “veilig” laten ve ...
Ja, dat laat ik zeker doen. Gelukkig is het een hele korte vlucht en ga ik er vanuit dat zolang ik me goed voel. Wat vond je er oncomfortabel aan? Voelde de druk gek of voelde je je ziek worden? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden haha