11 Reacties

11 dagen geleden

Begin van wat?

11 dagen geleden

Zou kunnen dat je groeipijn hebt en je buik plots bol zal staan komende dagen! Ik had dit vorige week en nu passen mijn broeken niet meer.

11 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Begin van wat?
Het krijgen van een zwangerschaps buik ?

11 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Zou kunnen dat je groeipijn hebt en je buik plots bol zal staan komende dag ...
Broeken pas ik al een tijdje niet meer 😅 ik hield altijd van strak, maar die zaten al gelijk niet meer lekker toen ik wist dat ik zwager was

11 dagen geleden

"Het wordt ook wel groeipijn genoemd, wat logischer klinkt. Het wordt namelijk veroorzaakt door de groei van de baarmoeder. De banden waar de baarmoeder aan vast zit, worden door die groei steeds meer uitgerekt. Dit veroorzaakt stekende pijn aan de zijkant van je buik en in je liezen." Google maar even 😊❤

11 dagen geleden

Mij verbaast het hoe laat sommige mensen dit pas hebben. Zo raar. Ik heb van 4 tm 14 weken heel veel last gehad van steken, vooral met plots opstaan, omrollen, niezen, lachen. Ben morgen 17 weken en ze zijn zo goed als weg

11 dagen geleden

Reactie op Thomas1989

Mij verbaast het hoe laat sommige mensen dit pas hebben. Zo raar. Ik heb va ...
Iedereen heeft alles op zijn eigen tijdlijn denk ik. Maar ik had ook al vroeg steken, als je plotseling opstaat dat je denkt auwa. Of ineens onverwacht een beweging, inderdaad niezen ook 🤣. Ik ben vandaag 16 weken maar heb ook al best een buik. Dat ik al zo vaak gehoord heb; weet je zeker dat het er maar 1 is? En het is de eerste 😅

11 dagen geleden

Misschien komt nu je buikje juist op gang omdat alles aan het ‘rekken’ is. Mocht je het niet vertrouwen dan altijd je verloskundige vragen, daar is niks mis mee 😊

11 dagen geleden

Reactie op Ghisjhe

Misschien komt nu je buikje juist op gang omdat alles aan het ‘rekken’ is. ...
Ik heb over 2 week weer een afspraak staan. Eerder lukt ook niet door vakantie. Lig nu met de benen omhoog en met een warme kruik.. helpt redelijk, al blijven de steken wel de hele tijd aanwezig

11 dagen geleden

Reactie op S09022025

Ik heb over 2 week weer een afspraak staan. Eerder lukt ook niet door vaka ...
Fijn nog even vakantie, lekker van genieten! Ik bedoelde meer dat je ze altijd kan bellen en dat ze je dan evt gerust kunnen stellen :). Langskomen is namelijk niet altijd nodig. Die van mij geven ook aan dat ik altijd mag bellen of mailen als ik nog vragen heb

10 dagen geleden

Ik heb dit ook sinds een aantal dagen, maar mn buik begin ook hard te groeien sindsdien. Verloskundige gaf aan dat het bandenpijn is! Geen zorgen dus. Je kindje doet het goed 🩷