10 Reacties

2 maanden geleden

Werd de pijn minder als je stopt met bewegen en werd het weer erger bij het bewegen? :)

2 maanden geleden

Reactie op Mxxy

Werd de pijn minder als je stopt met bewegen en werd het weer erger bij het ...
Lastig te zeggen het is nu weer weg heel bijzonder

2 maanden geleden

Ik heb dit onlangs gehad. Ik dacht ook dat het mijn baarmoeder was maar het bleken mijn darmen te zijn die enorme druk gaven

2 maanden geleden

Reactie op DLith

Ik heb dit onlangs gehad. Ik dacht ook dat het mijn baarmoeder was maar het ...
O echt ? Ik heb idd daarna ook ontlasting gehad maar ook dat je zat en je amper kon zitten pfff ellendig zeg heb dit nog nooit gehad zo

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Lastig te zeggen het is nu weer weg heel bijzonder
Lijkt idd wel je darmen of misschien toch al bandenpijn. Bij zorgen kan je altijd eventjes de vk bellen he!

2 maanden geleden

Reactie op nice88

O echt ? Ik heb idd daarna ook ontlasting gehad maar ook dat je zat en je a ...
Ik heb het voor ik zwanger was eerder gehad, dus ik herkende gelukkig wel dat het niet mijn baarmoeder was maar maakte mij ook zorgen en heb toch de vk even gebeld. En die bevestigde eigenlijk mijn vermoede dus dat was voor mijn geruststelling erg fijn.

2 maanden geleden

Reactie op Mxxy

Lijkt idd wel je darmen of misschien toch al bandenpijn. Bij zorgen kan je ...
Ik heb morgen een echo dus ga het dan meteen even vragen

2 maanden geleden

hoi dames, ik heb sinds gister hele erge stekende pijn in me rechter bil vooral tijdens het lopen doet het zo zeer ik kan haast niet meer lopenn hebben jullie enig idee wat het kan zijn? of hebben jullie dat ook? me baby ligt ook aan de rechter kant

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi dames, ik heb sinds gister hele erge stekende pijn in me rechter bil v ...
Kan ook bij banden pijn of groeien baarmoeder horen las ik . Ik had vanmorgen ineens kramp gevoel bij mijn oksel wat vanuit mijn borsten kwam ook nog nooit gehad zo vaag weer

2 maanden geleden

Reactie op drnnn

hoi dames, ik heb sinds gister hele erge stekende pijn in me rechter bil v ...
Ik zou het even in de gaten houden, zo is bij mij namelijk bekken instabiliteit begonnen