29 Reacties

één maand geleden

Reactie op Ina33

Ja heb je ook 100% gelijk in. Maar wat je zegt idd, team niet extra willen ...
Goed bezig, ik heb gelukkig een goede verstandhouding met mijn manager, vrouw en ook moeder. Maar heb toen zei tijdelijk uitviel heel wat struggles gehad met haar vervanger, die vond mij ook maar een aansteller, en moest gewoon mn werk doen, waardoor ik zelf aan de bel getrokken heb bij HR en de bedrijfsarts, nu is ze terug, en ben 100% thuis. Afgesproken dat ik elke week met dr bel en koffie drink wanneer ik wil

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Goed bezig, ik heb gelukkig een goede verstandhouding met mijn manager, vro ...
Fijn dat het ook zo kan!

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Goed bezig, ik heb gelukkig een goede verstandhouding met mijn manager, vro ...
Nou, I did it. Sta op 50% per vandaag

één maand geleden

Ik ben 23 weken en ook sinds een week gestopt met werken, ik heb last van mn heupen/bekken en kan niet langer dan 5 min lopen. Wat niet gaat, gaat niet.. Luister naar je lichaam🥰

één maand geleden

24 weken hier. Ik werk 24 uur pw in de zorg. Soms echt zware dagen waarna ik last heb van mijn lichaam. Maar wil me ook niet “aanstellen” ik weet dat de gezondheid van mij en mijn kindje belangrijk is, maar voel me echt bezwaard om aan te geven dat het niet meer lukt. Binnenkort heb ik 2 weken vakantie dus ik ga daarna kijken of ik nog verder kan. Dan ben ik 27 weken dus dat klinkt al minder erg😅

één maand geleden

Reactie op Ina33

Zo herkenbaar.. voel me zomaar bezwaard en schuldig tegenover mn collega's/ ...
Ik denk dat heel veel vrouwen en mannen (niet alleen tijdens zwangerschap ook) dit enorm lastig vinden. Dat is aard van het beestje, enorme betrokkenheid en verantwoordelijkheid. Wie pakt het op als jij de enige bent? Ik snap het goed en een advies van een professional kan jou goed helpen om achter de keuze staan om voor jezelf te kiezen. Het is makkelijk gezegd , maar als je zo in elkaar zit heel veel moeilijker gedaan! Heel veel succes!

één maand geleden

Reactie op Eva2349234

24 weken hier. Ik werk 24 uur pw in de zorg. Soms echt zware dagen waarna ...
Heb je al aan een preventieve afspraak bij de bedrijfsarts gedacht?

één maand geleden

Ik ben nu 25+3 en sinds deze week werk ik kortere dagen (tot 13.30) en dat is heel fijn! Nu al minder last van harde buiken die ik eerst in de middag kreeg. Nog wel elke avond vroeg moe en ook tijdens werk sneller buiten adem maar dat hoort erbij denk ik. Op aanraden van mijn verloskundige en fysio ben ik kortere dagen gaan werken omdat ik dagen van 10 uur maakte en dat echt niet meer verantwoord was (kinderopvang babygroep)

één maand geleden

Echt denk aan jezelf! De gynaecoloog geeft je dat advies niet zomaar. Ik ben zelf nu sinds vrijdag volledig thuis. Ik ben bijna 26 weken zwanger. Veel last van bekkenklachten en echt al maanden doodmoe. Ik snap echt waar je mee rondloopt. Mentale gezondheid is net zo belangrijk, een bevalling ontspannen ingaan is erg belangrijk. Je stelt je absoluut niet aan. Je lichaam probeert je wel echt iets te vertellen, ik zou het serieus nemen. Denk aan jezelf x