17 Reacties

4 maanden geleden

Die eerste echo is altijd spannend. Kwaaltjes schommelen sowieso wel. Ik zou hier nog niets echter zoeken hoor. Wanneer mag je straks gaan?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Die eerste echo is altijd spannend. Kwaaltjes schommelen sowieso wel. Ik zo ...
11.30 dus gelukkig al wel snel ! Ik hoop het zo, merrk dat ik echt enorm aan het vergelijken ben met mn eerste zwangerschap.. toen had was ik echt moe, misselijk en duidelijk pijnlijke borsten. Als de verloskundige straks ook nog even zegt dat die schommelende kwaaltjes normaal zijn dringt het misschien weer door 🤭

4 maanden geleden

Reactie op tessi28

11.30 dus gelukkig al wel snel ! Ik hoop het zo, merrk dat ik echt enorm aa ...
Ik hoop heel erg dat je een mooie echo krijgt starks!

4 maanden geleden

De eerste echo is altijd spannend! Hopelijk gewoon een goede echo strakjes😇

4 maanden geleden

Ik snap je gevoel!! Ik lig sinds half 6 wakker, wij mogen straks om 13:40. Het duurt nog zolang. Sinds gisteren maak ik me ineens zorgen, afgelopen weken totaal geen ‘stress/zenuwen’ gehad. Nu denk ik ineens; wat als het een leeg vrucht zakje is, wat als het hartje niet klopt. Ik lig nu op de bank series te kijken, probeer er niet te veel aan te denken. We gaan het straks zien, hopelijk alleen maar goed nieuws!

4 maanden geleden

Hoe laat heb je je echo?

4 maanden geleden

Hoe was je echo?! Ben heel benieuwd! Ik heb precies hetzelfde. Symptomen gehad de afgelopen weken, vandaag echo en deze ochtend opgestaan en voel me gewoon bijna mezelf. Ben ook heel angstig voor de echo vanavond.

4 maanden geleden

Alles is goed !!! 🥹🙏 7 weken 5 dagen geschat en we zagen echt meteen een kloppend hartje ! Ik had wel van te voren mn zorgen geuit dat ik me ineens niet zo zwanger meer voelde en de verloskundige zei dat dat echt geen reden voor zorgen is, kwaaltjes zijn geen graadmeter voor of het wel of niet goed gaat én ze zei dat t heel normaal is dat ze wisselen of juist uitblijven. hopelijk voor anderen hier ook een geruststelling 🩷

4 maanden geleden

Reactie op tessi28

Alles is goed !!! 🥹🙏 7 weken 5 dagen geschat en we zagen echt meteen een ...
Wat fijn! Ook fijn dat ze je nog even geruststelde over je kwaaltjes!

4 maanden geleden

Reactie op hsm0510

Ik snap je gevoel!! Ik lig sinds half 6 wakker, wij mogen straks om 13:40. ...
Hoe was je echo?

4 maanden geleden

Reactie op hsm0510

Ik snap je gevoel!! Ik lig sinds half 6 wakker, wij mogen straks om 13:40. ...
Ben ook heel benieuwd voor jou hoe het was? 🩷🙏

4 maanden geleden

Reactie op Bluebird94

Hoe was je echo?! Ben heel benieuwd! Ik heb precies hetzelfde. Symptomen ...
Heb je de echo al gehad?

4 maanden geleden

Reactie op MVS-24

Hoe was je echo?
Ja goed!! Wel terug gezet naar 6+3 ipv 7 weken. Dat had ik wel verwacht, mij laatste menstruatie duurde langer dan normaal (1e na miskraam) en m’n eisprong was ook echt later dan normaal. Maar we zagen echt al een mooi kloppend hartje! Alles zag er goed uit! Echt een opluchting☺️

4 maanden geleden

Reactie op tessi28

Ben ook heel benieuwd voor jou hoe het was? 🩷🙏
Wat fijn dat de jouwe ook goed gegaan is! Echt een opluchting hè! Ik heb bij thuiskomst echt even een potje gejankt en 3/4u geslapen haha!

4 maanden geleden

Reactie op hsm0510

Ja goed!! Wel terug gezet naar 6+3 ipv 7 weken. Dat had ik wel verwacht, mi ...
Ooh gefeliciteerd zo fijn ook! 🥰

4 maanden geleden

Reactie op hsm0510

Wat fijn dat de jouwe ook goed gegaan is! Echt een opluchting hè! Ik heb bi ...
Ooh ik ook trouwens haha alle opluchting kwam er even uit. Nu lekker genieten 💙🩷🙏

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Heb je de echo al gehad?
Ja ik gelukkig ook een goede echo gehad gisteren met sterk kloppend hartje! Zo blij mee💗🩵 ook teruggezet van 7 weken naar 6+5, dus termijn klopt helemaal bij eerste positieve test.