6 Reacties

één maand geleden

Ik smeer 2 soorten. Bio olie van kruidvat en creme van kruidvat merk. Ik ben 16 weken en heb nog niks. Zit wel in de familie.

één maand geleden

Zou kunnen, sommige vrouwen krijgen het al heel snel, anderen pas later, en sommigen nooit. Helaas heeft dat echt helemaal niks te maken met smeren of niet, want striae vormt zich in de onderste huidlagen, en daar komt een creme/olie/zalf niet. Het is helaas voor een groot deel genetisch bepaald of je erg gevoelig voor bent.

één maand geleden

Helaas kun je smeren eat je wilt maar het is gewoon genetisch bepaald of je het krijgt of niet! Ik had bij de 1e pas met een week of 24 de eerste maar daarna overal haha. Nu de 2e een jaar later de strepen van de 1e zijn al niet heel zichbaar meer. Vind het ook niet zo erg heeft een kind in gezeten en nu weer

één maand geleden

Dat is balen! Ik heb idd gelezen dat het genetisch is en dat een ‘jonge’ huid eerder striae geeft omdat die nog strakker is. Volgens mij werkt smeren ook niet om het te voorkomen… hopelijk trekt het weer weg later!

één maand geleden

Je kan er echt niks aan doen helaas 😔 Maar die strepen worden wel een stuk lichter is mijn ervaring, je ziet ze dan bijna niet meer. Om weer lekker fel te worden bij een volgende zwangerschap, komen ook wat extra strepen bij, we moeten er wat voor over hebben 🙈

één maand geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter