15 Reacties

2 maanden geleden

Hier op 6 weken ook enorm veel bloedverlies zelfs met stolsels en kramp en nu bijna 12 weken zwanger van een (tot nu toe) gezond kindje. Ik heb tot nu toe op en af continu voornamelijk bruin bloedverlies gehad maar wel al 2 maal echt fel rood. Succes met de echo vandaag!!🤞

2 maanden geleden

Hier ook bloedverlies rond 7 wk, stopte na uur ongv. Geen buikpijn gehad. Gezond kindje op echo gezien!
Hier gisteravond na de seks aardig wat helder rood bloedverlies een ook wat weefsel losgekomen. Verder geen buikkrampen gehad en vanmorgen is het weer gestopt. Ik ga ervan uit dat het door de seks kwam(slik ook ascal) dus flink doorbloed daarbeneden. Zolang ik geen krampen krijg ga ik er vanuit dat het goed zit heb een eerdere miskraam gehad dus weet hoe het voelt.

2 maanden geleden

Met 5/6 weken een beetje en met 10+2 was de wc helderrood. Geen stolsels is een goed teken. Hoe is het nu? Wordt het al bruin? Want dat is een goed teken. Bij mijn vorige zwangerschap was het ook helder rood bloedverlies. Beide keren was er niks aan de hand. Vaak na inspanning of gemeenschap kan er een adertjes springen omdat je daar beneden toch extra doorbloeding hebt nu. Soms is dit weinig maar het kan ook heel veel lijken.

2 maanden geleden

Reactie op Roxx

Met 5/6 weken een beetje en met 10+2 was de wc helderrood. Geen stolsels is ...
Het is gestopt. (Denk ik) ik weet niet hoelang ik heb gebloed zag het vanmorgen bij opstaan.

2 maanden geleden

Ik heb met 8 weken ook bloedverlies gehad, terwijl ik dit bij mijn eerdere zwangerschappen niet heb gehad. Ik heb toen de gynaecoloog gebeld en ik moest het maar afwachten. Het kon alle kanten op zei de verpleegkundige. Daarna met 9 weken weer bloedverlies gehad en toen heb ik een pretecho laten maken. Alles zag er goed uit. Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad en alles zag er weer goed uit! Inmiddels 11+3 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op samiraa

Ik heb met 8 weken ook bloedverlies gehad, terwijl ik dit bij mijn eerdere ...
Bedankt. Het is inmiddels gestopt ik ben wel erg geschrokken ook door mijn miskraam in april. Op hoop van zegen is het vanmiddag nog goed.

2 maanden geleden

Spannend! Dat is gestopt is is goed. Hoe voel je je nu? Pijn of kramp? Nog twee uurtjes wachten

2 maanden geleden

Reactie op Roxx

Spannend! Dat is gestopt is is goed. Hoe voel je je nu? Pijn of kramp? Nog ...
Wel lichte kramp in onderbuik maar mis let ik nu ook overal op hoor.

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Wel lichte kramp in onderbuik maar mis let ik nu ook overal op hoor.
Als het echt niet goed is merk je het wel, dan heb je echt opvallend pijn en blijvend bloedverlies met stolsels. Tot die tijd is t onzeker maar feit dat t nu gestopt is met bloeden is positief. Gebeurt echt wel vaker. Succes zo bij de echo!

2 maanden geleden

Reactie op Evelineeveline

Als het echt niet goed is merk je het wel, dan heb je echt opvallend pijn e ...
Ik hoop het echt ontzettend. Ben gewoon zo verdrietig de hele tijd en wil niet teveel hoop hebben zodat ik niet stfaks daar de klap krijg maar ergens wil je ook denken het komt goed..

2 maanden geleden

Reactie op jopieee

Bedankt. Het is inmiddels gestopt ik ben wel erg geschrokken ook door mijn ...
Ik begrijp je schrik helemaal! Hopelijk heb je een mooie echo vanmiddag!

2 maanden geleden

Reactie op samiraa

Ik begrijp je schrik helemaal! Hopelijk heb je een mooie echo vanmiddag!
Alles is goed! Het hartje klopte nog en mochten kort luisteren. Even rustig aan doen e vertrouwen terug krijgen

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap met 18 weken spontaan bloedverlies gehad , het stroomde langs me benen naar beneden echt veel. Volgende dag echo laten maken en alles was goed. Waarschijnlijk een ader geknapt. Had wel vaker wat bloedverlies. Deze zwangerschap nog niet gehad.

2 maanden geleden

Ik heb met 6 weken ook echt heel veel helderrood bloedverlies gehad Bleek uiteindelijk een blauwe plek in mijn baarmoeder hematoom die gelukkig weer bijna weg is Met de baby gaat alles goed Het is gelukkig niet altijd een teken van een miskraam