13 Reacties

10 dagen geleden

Klinkt als buikgriep

10 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde al 3 dagen ziek 😭😭 zelfde klachten

10 dagen geleden

Buikgriep? Zwangerschapsvergiftiging begint met een te hoge bloeddruk namelijk en niet met ziek zijn

10 dagen geleden

Buikgriep heerst nu, duurt ong een week. Bij twijfel altijd een arts bellen😉 beterschap ❤️‍🩹

10 dagen geleden

Reactie op jopieee

Buikgriep? Zwangerschapsvergiftiging begint met een te hoge bloeddruk namel ...
Ik weet dus dat dat niet altijd hoeft. Een vriendin van mij heeft uiteindelijk tot 26 weken doorgelopen met zwangerschapsvergiftiging omdat ze een keurige bloeddruk had. Wel de andere symptomen.

10 dagen geleden

Reactie op Daisyleeuwarden1981

Ik heb precies hetzelfde al 3 dagen ziek 😭😭 zelfde klachten
Achhh, beterschap! Hopelijk ben je er snel vanaf

10 dagen geleden

Ik zou je verloskundige even bellen, maar denk ook eerder buikgriep of het broodje was niet helemaal goed.

10 dagen geleden

Er heerst buikgriep, heb ik ook gehad. Kon ook een dag geen water drinken. In de nacht uiteindelijk o.r.s. binnen kunnen houden. Maar ben echt 3 dagen echt ziek op bed geweest en daarna zeker nog 5 dagen last gehad met buikpijn en slecht en weinig kunnen eten. Probeer ook wat o.r.s. helpt misschien ook voor de hoofdpijn wat suiker en zouten. Ik zou niet meteen aan zwangerschapsvergiftiging denken aangezien buikgriep heerst!

10 dagen geleden

Zwangerschapsvergiftiging is niet hetzelfde als een voedselvergiftiging. Je hebt dan andere klachten. Als je twijfelt en niks binnen houd kan je het beste je verloskundige bellen voor advies.

10 dagen geleden

Ik en mijn vriend hebben allebei buikgriep gehad twee weken geleden. Ik gaf inderdaad ook alles over, kon nog geen slok water binnenhouden. Duurde maar 1 dag. Heel kort, en heftig. Dus dat kan het zeker zijn!

10 dagen geleden

Reactie op Caitlinxo

Ik weet dus dat dat niet altijd hoeft. Een vriendin van mij heeft uiteindel ...
Helaas heb ik mijn vorige zwangerschap dit zelf ervaren vanaf week 24 moeten hopen dat de baby zo lang mogelijk bleef zitten dus weet helaas wat het inhoud! Het kan idd ook andere dingen zijn maar griepverschijnselen

10 dagen geleden

Klinkt als een goeie griep! Even rust nemen en goed blijven drinken 😊 Heb dit ook gehad aan t begin van mijn zwangerschap rond de 8 weken. Duurde ongeveer 2 weken. PCM kan helpen voor de spierpijn. Beterschap ❤️‍🩹

9 dagen geleden

Hoeveel weken ben je? Zwangerschapsvergifitiging kan pas vanaf weel 20 en vaak later. Klinkt als buikgriep, wat jij hebt. Op thuisarts.nl site gemaakt door artsen kun je betrouwbare informatie vinden over zwangerschapsvergiftiging