13 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb zelf dat als ik het om 10 uur in de ochtend inneem dat ik tot 1800 echt wel moe ben maar of dat echt van de Suprimal alleen komt weet ik eerlijk gezegd niet, dus als je verder gewoon wakker wakker bent kan je het proberen. Hou er wel rekening mee dat je niet mag autorijden met die pillen op. Ohja en je kan ook proberen of 1 pilletje genoeg is dan heb je misschien minder last van de sufheid ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ik heb zelf dat als ik het om 10 uur in de ochtend inneem dat ik tot 1800 e ...
Thanks! Dan ga ik het toch proberen. En neem ik er gewoon 1, even kijken of het werkt. Die misselijkheid is namelijk de reden dat ik anders niet zou gaan vanavond. Over het autorijden had ik idd al gelezen. Mijn vriend heeft al aangeboden om te rijden! 🥰

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Thanks! Dan ga ik het toch proberen. En neem ik er gewoon 1, even kijken of ...
Ahh jaaa, veel plezier vanavond! Misschien sowieso lekker om vanmiddag nog even 2 uurtjes te gaan liggen😉

2 maanden geleden

Ik heb niet het idee dag ik suffer ben geworden. Wel merk ik dat ik veeeeel meer opeens uit het niets honger hebt dan eerst. Dat ik echt bij het opstaan al gelijk iets moet eten en dan om het half uur of ik word alsnog misselijk. Maar ik weet niet of het daardoor komt of dat het gewoon een zwangerschapssymtoom is.

2 maanden geleden

Reactie op Kirsten.:)

Ahh jaaa, veel plezier vanavond! Misschien sowieso lekker om vanmiddag nog ...
Suprimal heeft toch te weinig effect. Durf er niet op te gokken, daarom maar besloten om thuis te blijven! Helaas. 🥺

2 maanden geleden

Vraagje! Mag je Suprimal elke dag gebruiken, weet iemand dat?

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Vraagje! Mag je Suprimal elke dag gebruiken, weet iemand dat?
Ik heb geen idee. Ik gebruik het in ieder geval niet elke dag. Maar alleen wanneer ik voor werk de hele dag op huisbezoek moet haha. Ik ga morgen ochtend de HA bellen voor andere tabletten, Suprimal werkt hier niet fantastisch.. 🤢

2 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Vraagje! Mag je Suprimal elke dag gebruiken, weet iemand dat?
Jazeker! Op aanraden van de huisarts slik ik het in de avond en de ochtend. Ik laat er ongeveer 12 uur tussen.

één maand geleden

Ik slik Suprimal momenteel ook elke dag. Ik ben erg afgevallen door het overgeven. Vroeg me wel af of je dit maar voor een bepaalde tijd mag doen/ er een tijdslimiet aan zit hoelang je het achter elkaar mag slikken? Iemand enig idee?

één maand geleden

Reactie op chermain

Ik slik Suprimal momenteel ook elke dag. Ik ben erg afgevallen door het ove ...
Geen idee! Misschien even de apotheek hierover bellen. Die kunnen je het wel vertellen! 😄 Gelukkig heb ik het maar een paar keer hoeven gebruiken, ben vrij vlot weer gestopt.

één maand geleden

Reactie op chermain

Ik slik Suprimal momenteel ook elke dag. Ik ben erg afgevallen door het ove ...
Toevallig deze vraag aan mijn verloskundige gesteld. Ze gaf aan dat het geen kwaad kan. Wanneer je denkt af te kunnen bouwen, probeer dan eens een halfje. Bv op een dag dat je niet zoveel doet. Ik ben nu 13 weken en afbouwen nog zeker geen optie. Dus ik slik ze gewoon nog dagelijks!

één maand geleden

Reactie op MalouM

Toevallig deze vraag aan mijn verloskundige gesteld. Ze gaf aan dat het gee ...
Ah fijn dit te horen! Hier 14+3, kan echt nog niet zonder suprimal. Slik het alleen 's avonds en bij een drukke dag ook 's ochtends. Vorige week een avond dosering vergeten, de volgende dag was verschrikkelijk.

één maand geleden

Hoi! Hier ook suprimal van de HA gekregen. Hielp bij mij twee weken (auto rijden wordt afgeraden, maar mag wel, ik heb het in elk geval wel gewoon gedaan). Vermoeidheid van suprimal duurt bij de meesten maar een paar dagen, daarna ben je er aan ‘gewend’. Helaas rond de 12 weken werkte de pilletjes niet meer, dus ben nu gestopt (nu 13 weken). Ik slikte er twee, één ‘s avonds en een ‘s morgens.