5 Reacties

3 maanden geleden

Heb ik hier ook. Ben nu 5+1. Al vanaf week na ovulatie enorm veel klachten van krampen tot enorm gevoelige borsten enzo . Gisteren hele goede dag gehad met maar 1 kramp aanval . Vandaag nergens last van , nog wel wat gevoelige borsten maar heel stuk minder. Ik merk wel dat als ik me dan even goed voel ik begin te twijfelen en wat zenuwachtig wordt maar denk dat dit allemaal heel normaal is en dat het komt en gaat . Laten we hopen beide op het beste !

3 maanden geleden

Als je 3 weken bent vanaf je ovulatie, dan ben je 5 weken zwanger. Ik lees best wel vaak dat kwaaltjes even afnemen rond dit termijn. Grote kans dat ze dubbel terugkomen 😅 Als je testen oplopen geen zorgen maken! Als je kwaaltjes afnemen doordat je zwangerschap slecht gaat, dan zouden je testen niet oplopen gezien de testen reageren op het hcg hormoon en dat hormoon de kwaaltjes geeft. En sowieso, kwaaltjes wisselen. Ik heb al vaak gedacht dat de misselijkheid beter was, maar kwam telkens erger terug 🙃

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Als je 3 weken bent vanaf je ovulatie, dan ben je 5 weken zwanger. Ik lees ...
Heel erg bedankt voor je reactie! Alles is nog heel nieuw haha. Ik neem nu om de 3 dagen een test en hij wordt inderdaad steeds donkerder

3 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Heb ik hier ook. Ben nu 5+1. Al vanaf week na ovulatie enorm veel klachten ...
Het zal inderdaad ook allemaal natuurlijk zijn! Ik had ook vanaf het begin enorme klachten, kwamen echt als een bus aan. Ik dacht dat ik wist wat vermoeidheid was tot 2 weken geleden 😂

3 maanden geleden

Reactie op umm Abderahman

Heel erg bedankt voor je reactie! Alles is nog heel nieuw haha. Ik neem nu ...
Dat is mooi 😊🍀