20 Reacties

één maand geleden

Je bent nu 10 weken? Het is heel normaal dat symptomen uiteindelijk verdwijnen. In mijn vorige zwangerschap voelde ik me met 11 weken weer prima. In dit stadium zou ik me geen zorgen maken over de afnemende symptomen, al snap ik wel dat het gebeurd hoor!

één maand geleden

Reactie op Fier

Je bent nu 10 weken? Het is heel normaal dat symptomen uiteindelijk verdwij ...
Ja vandaag precies 10 weken. :) thanks voor je geruststellende woorden. Ik lees van alles (niet goed natuurlijk) en het negatieve blijft dan toch hangen…

één maand geleden

Reactie op Oetz

Ja vandaag precies 10 weken. :) thanks voor je geruststellende woorden. Ik ...
Ik snap het helemaal hoor . Het is heel makkelijk om te gaan stressen bij elke kleine verandering. Mijn ervaring nu is dat elke keer als ik denk dat symptomen weg zijn, ze weer keihard terugkomen😂 Maar op dit termijn dus ook heel normaal als de symptomen echt wegblijven. Hopelijk een mooie echo woensdag!

één maand geleden

Hooi hooi. Ik heb sinds 8 weken bijna helemaal geen symptomen ik maakte me hier ook veel zorgen om maar ik heb 2 goeie echo’s gehad dus klachten of afnemende klachten zeggen niet veel. Lekker genieten dat je niet veel last heb!

één maand geleden

Ik heb dit mijn vk kort geleden gevraagd omdat mijn afscheiding ook continu veranderd. Ze gaf bij mij aan dat veel, weinig, dik, dun, wit of gelig allemaal helemaal normaal is. Het verschilt per dag hoe en wat het eruit ziet. Over de borsten, in mijn geval: soms dagen geen pijn en dan komt het ook weer terug. Ik merk wel dat sinds de 10 weken de ergste pijntjes weg gebleven zijn, alles is wat milder nu.

één maand geleden

Ik ben 11+4 dagen zwanger en al mijn kwaaltjes zijn weg! Ik voel me helemaal niet zwanger meer. Zou normaal zijn om dit te ervaren naarmate je dichter op het 2e trimester komt.

één maand geleden

Mijn borsten zijn de ene dag iets minder gevoelig dan de andere dag, soms helemaal niet gevoelig zelfs en soms hartstikke gevoelig :) zolang er geen bloed(stolsels) of krampen aanwezig zijn zou ik me niet al te veel zorgen maken. 😇

één maand geleden

Dank jullie wel lieve allemaal voor de geruststellende berichten! 🤍

één maand geleden

Ik voel me ook echt niet zwanger. Niet emotioneel of wat dan ook. Het is zelfs zo dat ik vaak vergeet dat ik zwanger ben 🙈. Energie level is weer aan de normale kant.. heel fijn. Ik voel me zelfs weer goed genoeg om intensief te gaan sporten maar dat gaan we niet doen natuurlijk 🙈 gewoon lekker normaal sporten 😂.

één maand geleden

Dit is heel normaal, Ik ben nu 13 weken en heb sinds 12 weken ook nergens meer last van, echo’s zijn goed 🤰🏼 Hopelijk stelt je dat een beetje gerust 🙏🏻

één maand geleden

Sinds week 8/9 weinig tot geen symptomen meer. Baby dobbert hier lekker rond met een mooie sterke hartslag. Heel soms komt er nog een vraagje van misselijkheid voorbij, maar zeker niet meer zo erg als in het begin.

één maand geleden

Wil je me ook laten weten hoe de echo is gegaan? Ben benieuwd! 😇

één maand geleden

Owww fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Nu bijna 10 weken en ineens is het misselijke gevoel weg en minder moe. Borsten amper gevoelig… zo onzeker na 4 miskramen… echo donderdag was goed dus probeer te vertrouwen maar wel lastig hoor

één maand geleden

Reactie op Insuba

Owww fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Nu bijna 10 weken en ineens i ...
Ik herken je onzekerheid hoor. Heb nu drie echo's gehad en nog steeds moet ik wat vertrouwen krijgen na mijn miskraam. Maar het komt goed met onze kleintjes ❤️

één maand geleden

Reactie op LisaVPH

Ik herken je onzekerheid hoor. Heb nu drie echo's gehad en nog steeds moet ...
Daar gaan we voor 🥰

één maand geleden

Ik ben nu 13+1 en gisteren heb ik voor het eerst niet overgegeven en voelde ik me dit genoeg om na 2 maanden de deur uit te gaan. Vandaag nu net opgestaan en ook geen misselijk gevoel. Ik ben uit mijn ziel dankbaar. Want het heeft mij zo beperkt de afgelopen 2 maanden. Ik hoop dat het zo blijft. Vrijdag heb ik een pretecho staan :).

één maand geleden

Reactie op Mina2002

Wil je me ook laten weten hoe de echo is gegaan? Ben benieuwd! 😇
Goed nieuws! 20 februari uitgerekend 🤍

één maand geleden

Reactie op Oetz

Goed nieuws! 20 februari uitgerekend 🤍
Aah super leuk 😻

één maand geleden

Ben nu 10+4 en heb op een mindere conditie, gevoelige borsten en wat sneller moe zijn geen klachten. Vraag me soms uberhaupt af of er nog wat zit😅. Gelukkig over 1,5 week termijnecho, kijk er echt naar uit!

één maand geleden

Bij mij hetzelfde! Ben nu 13 weken en al 3 a 4 x verminderde klachten gehad gedurende enkele dagen. Alle echos incl 13 weken echo tot nu toe verder goed. Hoort denk ik gewoon bij deze zwangerschap:) Geniet lekker van de symptoom milde dagen!