10 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben morgen 7 weken en had vorige week ontzettend last van vermoeidheid, misselijkheid en van mijn darmen. Deze week niet meer en ben niet bang voor een miskraam. Heb trouwens wel mega gevoelige borsten. Denk dat zolang je niet bloed je geen zorgen hoeft te maken! Anders bel je door de zekerheid even naar je VK? Stress is ook niet fijn!

4 maanden geleden

Ik herken deze zorgen heel goed. Lastig is dit hè? Ben nu 7+3 en heb het idee ook wat minder symptomen te hebben dan de dagen hiervoor. Toch lees je overal dat symptomen heel erg kunnen wisselen, en dat dat dus normaal is op deze termijn. Ik zou proberen om je geen zorgen te maken. Hoe moeilijk dat ook is! En inderdaad anders gewoon even bellen naar je VK voor geruststelling.

4 maanden geleden

Ik merk trouwens dat het me vaak ook wel helpt om op deze site te kijken: https://datayze.com/miscarriage-reassurer

4 maanden geleden

Als je geen bloedverlies heb geen zorgen maken! Ook als je bloedverlies heb is het 50/50 Ik zelf ben heel bang na meerdere miskramen en een vroeggeboorte in februari waar ik spontaan bevallen ben van onze mooie dochter Lily-Mae 🦋 met 22.5 weken dus ik heb een niet zo fijne rustige zwangerschap

4 maanden geleden

Ik ben nu 7w en mijn misselijkheid was opeens 4-5 dagen helemaal weg. Ook gelijk zorgen dat het mis zou gaan natuurlijk, ik snap je gevoel. Alleen nu is de misselijkheid helemaal terug, en denk ik; had ik maar meer genoten van die paar dagen rust ipv me zorgen te maken. Symptomen kunnen erg wisselen blijkbaar. Succes 🙏🏼

4 maanden geleden

Ik zit nu in het zelfde schuitje, kan er ook niet van slapen. Maak me ook onwijs veel zorgen.

4 maanden geleden

Hoeveel weken zijn jullie? Misschien hoort het een beetje bij deze termijn? Wel toevallig dat zoveel mensen het hebben.

4 maanden geleden

Reactie op Wens.tweede.kindje

Hoeveel weken zijn jullie? Misschien hoort het een beetje bij deze termijn? ...
Ik zit vandaag op 6+6 en heb met vlagen kwaaltjes. Mijn vorige zwangerschappen had ik constant kwaaltjes zo ver als ik mij kan herinneren. Ik geniet er voorlopig nog even van, volgende week donderdag de eerste echo❤️

4 maanden geleden

De kwaaltjes die je beschrijft komen vaak al heel vroeg. Dus periode dat je positief test. Kunnen erger worden of afnemen. Dit is mijn tweede zwangerschap en behalve wat krampen en pijnlijke borsten heb ik ergens last van. Terwijl ik me de eerste zwangerschap echt vreselijk voelde 😅. Slecht of niet slapen kan trouwens ook een symptoom zijn hè!! Eerste zwangerschap sliep ik bijna niet en nu als os. Komt vast goed 😘

4 maanden geleden

Hoi allemaal hopelijk een geruststelling; op de dag van de echo was ik ineens ongerust omdat ik echt nul symptomen meer had en sowieso eigenlijk niks heb gemerkt op een paar dagen na. Ik heb een goede eerste echo gehad en mijn verloskundige zei dat dat kwaaltjes dus echt niets zeggen of het goed of fout zit. En ze zei wat niet is kan nog komen en wat wel is kan ook zo weggaan :) stelde mij enorm gerust