13 Reacties

2 maanden geleden

Ik had er ook zoveel last van rond de 6-7 weken.. En daarna echt moeten gaan overgeven ook 馃槼馃槄 nu is het beter! 馃檲

2 maanden geleden

Ja! Zelf al meermaals echt overgegeven erbij.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ja! Zelf al meermaals echt overgegeven erbij.
Ik ook vandaag, vooral maagzuur was het馃槵

2 maanden geleden

Wat kun je er aan doen? Hebben jullie tips? Ik probeer er tijdens het tandenpoetsen niet aan te denken maar soms is het lastig

2 maanden geleden

Hier helpt het om elektrisch te poetsen. Dan beweeg je natuurlijk niet zoveel en laat je de tandenborstel het werk doen. Ook helpt het om onder eerst te poetsen en dan pas boven. En zorgen dat er niet teveel speeksel/tandpasta in je mond zit. Tussendoor spuug ik het steeds uit. Bij mijn eerste zwangerschap poetste ik nog niet elektrisch en was het elke keer kokhalzen of overgeven. Nu gelukkig maar heel af en toe. Ik merk het ook gelijk als mijn elektrische tandenborstel leeg is en ik de handtandenborstel weer moet gebruiken. Dan heb ik gelijk meer last. Hoop dat iets van de tips ook voor jou werkt!

2 maanden geleden

Reactie op Samsam18

Hier helpt het om elektrisch te poetsen. Dan beweeg je natuurlijk niet zove ...
Bedankt voor de tip! Ik ga het ook proberen

2 maanden geleden

Ja zeker poetsen zonder tandenpasta met fluriode

2 maanden geleden

Kinder tandpasta! Dat smaakt niet naar menthol en kan echt helpen

2 maanden geleden

Ken het uit mijn vorige zwangerschappen deze x geen last van idd Kinder tandpasta gebruiken

2 maanden geleden

Ja heel herkenbaar ook en soms zelf met overgeven erbij...

2 maanden geleden

Ohhhh vreselijk vind ik hrt. Gaat altijd gepaard mrt kokhalzen馃ゲ馃ゲ Kreeg als tip paradontax. Wellicht heeft iemand hier ook wat aan.

2 maanden geleden

Ik zag deze net voorbij komen op de app van Naviva kraamzorg. Misschien werkt het.

2 maanden geleden

Een tandarts heeft me als kind ooit aangeraden om wat zout op je tanden/tandvlees te poetsen/smeren. Dat hielp me bij dat vieze fluor happen heel goed! Maar ja鈥oet je wel eerst dat vieze zout doen, en zorgen dat je d谩谩r niet van kokhalst