13 Reacties

16 dagen geleden

Dit had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter. Na een paar controles bij het ziekenhuis zagen ze dat het hoofdje wel gewoon mee groeide, alleen dan met een iets kleinere omtrek dan gemiddeld. Ze is nu 7 en gewoon gezond 😄

16 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Dit had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter. Na een paar controles ...
Dit stelt mij wel wat gerust, gelukkig! Ik krijg ook een dochter, hopelijk is het hoofdje over 10 dagen dan weer gegroeid. Dankjewel

16 dagen geleden

Oprecht. Groeiecho's zitten er zo vaak naast en daarbij zegt 1 meting niet zoveel. Het is vooral belangrijk dat de groei niet verder gaat afbuigen van de rest. Sommige kids zijn nu eenmaal wat kleiner e.d Dus voor nu zou ik proberen je nog niet al te druk te maken.

16 dagen geleden

Nog meer mensen zoiets meegemaakt?

16 dagen geleden

Toen ik me zorgen maakte nadat ik bij de eerste echo werd teruggezet (wat niet echt mogelijk is) had ik een pretecho geboekt. Zij heeft zelf 3 kindjes en vertelde me dat ze haar elke zwangerschap zeiden dat de hoofdjes te klein waren. Elke keer waren er zorgen om, maar ze zegt dat haar man ook een kleiner hoofd heeft en haar kindjes dat van hem hebben. Bij de 2e maakte ze zich zelf al geen zorgen meer ondanks het ziekenhuis dat volgens hun tabellen wel deed.

16 dagen geleden

Ik heb vandaag echo 20. Bij Erasmus mc. De Docter zegt. Dat een heel erg. Klein hoofdje dus. Mara bij echo. 13 was ook te klein. Ik had nep test was goed maar hun vraag. Nog aan André test. De water van kindje maar daar s risico van miskraam echt. Iemand heeft ook zelfde situatie maar daarna. Niks. Aan de hand? Ik hoop voor jou niks. Aan de hand sabdraxx

16 dagen geleden

Ik heb niet dat meegemaakt, wel dat in de laatste week zijn hoofdomtrek telkens op P99 zat. Kind is geboren met een hoofdomtrek op de -1 lijn, en altijd zo gebleven😂 Dus klopt niet altijd iets van die groeimetingen

16 dagen geleden

Reactie op LV00

Ik heb niet dat meegemaakt, wel dat in de laatste week zijn hoofdomtrek tel ...
Laatste weken***

15 dagen geleden

Ik heb niet iets soortgelijks meegemaakt, maar wel dat de meting van de echo onjuist bleek te zijn. Bij de eerste zwangerschap waren alle metingen goed bij de echo's en bleek m'n dochter alsnog veel kleiner dan gemiddeld. Nu, 2 jaar later is ze gewoon gezond en niets aan de hand. Ik ben blij dat ze me niet hebben gekgemaakt met deze info tijdens de echo's. Bij m'n beste vriendin dachten ze dat ze een gigantische baby zou krijgen op basis van de echo's. In het ziekenhuis hebben ze haar onder druk gezet om haar in te leiden. Uiteindelijk heeft ze op haar lichaam vertrouwd en bleek het een gemiddelde baby. Het kindje was 1 kilo lichter dan wat ze hadden ingeschat tijdens de metingen😂 Wellicht dat dit soort ervaringen je helpen om wat te kunnen ontspannen in deze stressvolle situatie.

15 dagen geleden

Super bedankt allemaal voor jullie verhalen. ♡

15 dagen geleden

Als ik de metingen moest geloven was mijn dochter 4 kilo en 60 cm bij de geboorte. Ze kwam er uit met 2800 gram en 50 cm. 🙈

8 uur geleden

Reactie op Sandraxxx

Super bedankt allemaal voor jullie verhalen. ♡
Hoi. Ik hoop alles ging goed met je baby. Mag meer informatie van u went ik zit ook op zelfde situatie ik heb ook een. Nipt test maar niks aan. De hand maar ze zeiden nog steeds dat niet goed. Ging. Met baby. ?

8 uur geleden

Ik heb dit met mijn dochtertje gehad ... Ze had een boot vorm kwa schedel ... Achteraf kwam het door haar afkomst(half Somalische)