15 Reacties

4 maanden geleden

Ben je zeker van je termijn? Mijn testen liepen ook best traag op ondanks mijn hcg waarden best hoog en goed waren. Ben er ook onzeker door geweest, maar uiteindelijk kreeg ik wel de donkere testen. Hopelijk bij jouw ook snel!

4 maanden geleden

Welk merk is dit? Soms verschilt het resultaat namelijk ook per merk. Bij testen van Femometer duurt het het vaak langer, voordat je echt een knalstreep krijgt. Althans dat is mijn ervaring.

4 maanden geleden

Hoeveel is het na je NOD? (Deze testen beginnen 1 dag na NOD op deze foto) Bij mij liep het ook heel rustig aan op en ik heb uiteindelijk ook gwn een knaller gehad !

4 maanden geleden

Welk merk is dit? Soms verschilt het resultaat namelijk ook per merk. Bij t ...
Dit is van sensitest (de 10 mIU/ml). Ik heb verder één keer de cb wekenindicator gebruikt, die gaf afgelopen dinsdag 1-2 weken aan.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Ben je zeker van je termijn? Mijn testen liepen ook best traag op ondanks ...
Ja daar ben ik redelijk zeker van, ik had ook afgelopen zondag al mijn eerste positieve test (héél licht) en dat liep toen even netjes op maar nu lijkt het een beetje te stagneren

4 maanden geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Hoeveel is het na je NOD? (Deze testen beginnen 1 dag na NOD op deze foto) ...
Ah kijk dit geeft hoop :) Ik denk dat ik nu 4 dagen over mijn NOD zit, dus dat lijkt dan redelijk in lijn met de oploop die ik op jouw testjes zie

4 maanden geleden

Ik begrijp je hoor!! Mijn testen bleven eerst ook behoorlijk licht, zo licht dat ik me afvroeg of de zwangerschap wel door zou zetten. Ik besloot toen even een tijdje niet te testen. Een week later tóch maar een testje gedaan om te kijken of het nog zo laag was of dat het omhoog was gegaan. Toen ineens een hele sterke zichtbare lijn. Dus het kan nog alle kanten op. Misschien test je te vroeg, is je urine minder geconcentreerd o.i.d.

4 maanden geleden

Ik zou me er niet te zorgen om maken! Je hebt oploop en dat is het belangrijkste. Ik had pas rond 18/19 DPO een knaltest en die was er ook echt ‘ineens’..

4 maanden geleden

Hier van beneden naar boven. Zondag, donderdag en vanochtend, met sensitest 25ml/u. Ik ga nu stoppen met testen. In dec een mk waarbij de testen allemaal zoals de onderste bleven. Dus best spannend allemaal. Ik zie een oploop dus voor nu ben ik gerustgesteld. Eind volgende misschien nog 1 en dan is het wachten op de vitaliteitsecho.

4 maanden geleden

Ps. Ik snap dat je door wilt testen hoor. Je moet doen waar je je goed bij voelt. En ik zeg nu bovenstaande maar wie weet kan ik mezelf ook niet inhouden haha. Je kan ook beter om de dag testen.

4 maanden geleden

Als je op Google zoekt naar sensitest oploop en dan bij afbeeldingen, zie je heel veel soortgelijke afbeeldingen.

4 maanden geleden

Ik las dat de sensitest bij veel vrouwen niet zo lekker oploopt als je zou willen en het zou best dat kunnen zijn. Ik heb zelf ook behoorlijk doorgetest hoor maar ben bij 20dpo gestopt. Vanaf w5 kan er een stofje vrijkomen waardoor testen moeilijker hcg op kunnen pikken. En die onzekerheid vond ik onnodig.

4 maanden geleden

Ik vind de dipsticks sowieso ‘slecht’ leesbaar en lichte streepjes. De midstream van telano vind ik persoonlijk fijn om te gebruiken! Ik ben vandaag 4 weken en afgelopen woensdag was ik positief maar ze lopen wel duidelijk op!

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Het stelt me gerust. De testen zijn inmiddels meer opgelopen en vandaag met 5+0 eindelijk een knaltest. Wel nog 2-3 weken op de cb, maar een 3+ had ik eigenlijk ook nog niet verwacht gezien de trage oploop

4 maanden geleden

Reactie op JohannaLinda

Bedankt voor jullie reacties! Het stelt me gerust. De testen zijn inmiddels ...
Ik had met 5+1 weken ook een 2-3 op de CB test. Daarna gestopt met testen. En afgelopen donderdag een eerste echo gehad met 6+5 waarbij de termijn precies overeen kwam!